تاریخ انتشار: 1397/07/19 20:58
کد خبر: 126660

گیتی پسند قهرمان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال گیتی پسند قهرمانی خود در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال را مسجل کرد.
گیتی پسند قهرمان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال

هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ امروز(پنجشنبه) با برگزاری دیدار بین اهورای بهبهان و مقاومت قرچک آغاز شد و درحالی که قرچکی ها تا دقایق پایانی با دو گل از میزبان خود عقب بودند، کار را به تساوی کشاندند تا بهبهانی ها در پایان نیم فصل اول همچنان در حسرت برد باقی بمانند.

دیدار تیم های مقاومت البرز و شهرداری ساوه نیز بسیار پرحاشیه دنبال شد و در حالی که هر دو تیم، سرمربی روی نیمکت خود نداشتند، در پایان مقاومت البرز به پیروزی ۶ بر ۳ رسید. در این بازی دو بازیکن از شهرداری ساوه اخراج شدند که یکی از آن ها بعد از دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه خارج نمی شد. همین امر باعث توقف بازی و اخراج سرپرست ساوه نیز شد. کرجی ها در این بازی سه پنالتی نقطه دوم زدند.

امروز همچنین در یکی از جذاب ترین بازی ها، تیم مس سونگون درحالی که در اکثر دقایق مسابقه از آذرخش بندرعباس عقب بود، در دقایق پایانی بازگشتی فوق العاده داشت و در نهایت با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید.

بازی تیم های پارسیان شهرقدس و سوهان محمدسیما قم نیز یکی دیگر از مصاف های جنجالی هفته بود. این دیدار در پایان با نتیجه سه بر دو به سود سوهان به پایان رسید. قمی ها که با ۸ بازیکن به شهرقدس رفته بودند در دقایق پایانی با اخراج یک بازیکن خود، در زمین ۴ نفره شدند اما گل برتری را در این شرایط به ثمر رسانده و با دست پر از تهران رفتند.

از جمله حواشی این بازی، درگیری بین قمی ها و تیم داوری مسابقه بود که در نهایت بعد از توقف ۵ دقیقه ای مسابقه،  یک بازیکن از سوهان محمدسیما و سرپرست این تیم اخراج شدند.

در آخرین و مهمترین بازی هفته نیز حفاری اهواز و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه به مصاف هم رفتند. نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت اما در پایان گیتی پسند به برتری سه بر دو و کسب دهمین برد خود، با ۳۱ امتیاز قهرمانی نیم فصل اول را به دست آورد.

شهاب طالبی زننده دو گل حفاری در دقایق پایانی مسابقه از سوی داور اخراج شد.

با وجود برگزاری آخرین هفته، نیم فصل اول لیگ برتر با برگزاری بازی معوقه بین مس سونگون و حفاری اهواز به پایان می رسد. این بازی پنجشنبه ۲۶ مهر در تبریز برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljyv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری پرسپولیس مقابل حریف تدارکاتی