تاریخ انتشار: 1397/07/20 19:53
پورشعبان: تمرین کردن با بزرگسالان انگیزه ما را بیشتر کرده است
کد خبر: 126565

با پاس منشا گل چیپ زدم/برانکو از عملکردم راضی است

معین پورشعبان، بازیکن امید پرسپولیس گفت: تمرین کردن با بزرگسالان انگیزه ما را بیشتر کرده است. برانکو از عملکردم راضی است.
با پاس منشا گل چیپ زدم/برانکو از عملکردم راضی است

پورشعبان در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی پس از گلزنی در بازی تدارکاتی روز کذشته پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود. آقای برانکو یک نیمه به جوانان تیم فرصت بازی کردن داد و من هم توانستم یک گل چیپ با پاس منشا به ثمر برسانم.

بازیکن امید پرسپولیس در رابطه با رضایت برانکو از عملکرد جوانان تیم در این بازی گفت: برانکو از عملکردم راضی بود و مربی امید تیم هم طی صحبتی گفتند به احتمال زیاد تا دو هفته دیگر با بزرگسالان و زیر نظر برانکو تمرین خواهیم کرد و صلاح بدانند ما را به این تیم اضافه می کنند.

پورشعبان درخصوص بازی کردن برای پرسپولیس در لیگ برتر گفت: پرسپولیس علاوه بر تیم بزرگسالان، در تیم پایه و امید هم نمی تواند بازیکن به خدمت بگیرد. بخاطر همین بازیکنان در این تیم ها جا به جا می شوند. امیدوارم بتوانم در تیم بزرگسالان بازی کنم.

وی در رابطه با تمرین کردن با تیم بزرگسالان گفت: تمرین کردن با تیم بزرگسالان، انگیزه ما را بیشتر کرده است. سید جلال حسینی به جوانان خیلی روحیه می دهد و پشت جوانان ایستاده است.

پورشعبان از الگوی ورزشی و آرزوی بزرگ فوتبالی اش می گوید:  الگو ورزشی من در ایران علی کریمی و کریم باقری است و در خارج هم کریس رونالدو می باشد و آرزوی بزرگ ورزشی من این است که لژیونر شوم و در بزرگترین لیگ اروپا، یعنی لالیگا بازی کنم.

وی در پایان درخصوص عدم دعوت به تیم ملی امید گفت: تیم ملی امید زمانی که آقای شاهرودی بودند، مصدوم بودم و نتوانستم بازی کنم. به همین دلیل دعوت نشدم.قرار شده مربیان تیم ملی، برای تماشای دربی امیدها که حدوداً دو هفته دیگر است بیایند و بازی ما را ببینند.

گفت وگو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpejn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی ها هم ارز دولتی خواهند گرفت