تاریخ انتشار: 1397/07/20 20:05
کد خبر: 126563

شلاق جادوگر بر تن سپیدرودی‌ها

بازیکنان سپیدرود این روزها تمرینات ویژه بدنسازی را پشت سر می‌گذارند و برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده می‌شوند.
 شلاق جادوگر بر تن سپیدرودی‌ها

 کادرفنی تیم سپیدرود رشت از تعطیلات لیگ برتر استفاده کرده و تمرینات بدنسازی سختی برای بازیکنان در نظر گرفته‌ است. سرخپوشان گیلانی که به دلیل وجود مشکلات متعدد در اول فصل فرصت زیادی برای پرداختن به مسائل بدنی نداشتند حالا تحت نظر علی کریمی و بهزاد نوشادی آماده حضور در مسابقات لیگ برتر می‌شوند.

یکی از اصلی ترین مشکلات سپیدرودی‌ها در لیگ برتر خالی کردن بدن بازیکنان از دقیقه ۶۰ به بعد هر مسابقه بود. به طوریکه آن‌ها در این دقایق بیشترین گل دریافتی را داشتند. اما حالا با تدبیر مربی بدنساز، بازیکنان این تیم با استفاده از ماسک‌های مخصوص تنظیم ارتفاع به سطح آمادگی نسبی رسیده و آماده جدال با حریفان خود شده‌اند.

هم‌چنین با تصمیم علی کریمی تمرینات فشرده و سخت تاکتیکی برای بازیکنان درنظر گرفته شده تا با ایجاد هماهنگی بهتر بین آ‌ن‌ها مشکل گلزنی سپیدرود حل شده و آن‌ها بتوانند عملکرد خوبی در ادامه مسابقات از خود نشان دهند.

از همین رو تمرین امروز سپیدرود با تصمیم کادرفنی تعطیل شد تا به بدن بازیکنان استراحت داده شود. شاگردان علی کریمی فردا در آخرین بازی تدارکاتی خود به مصاف شهرداری ماسال می‌روند و آماده دو دیدار سخت با ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در هفته نهم و دهم لیگ برتر می‌شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omqed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بازگشت بازیکن اخراج شده به سپیدرود