تاریخ انتشار: 1397/07/21 10:51
کد خبر: 126509

زمان آن رسیده ستاره های یحیی خودی نشان دهند

بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی در تراکتورسازی این روزها کمتر در ترکیب این تیم قرار می گیرند.
زمان آن رسیده ستاره های یحیی خودی نشان دهند

سال گذشته که تراکتورسازی درگیر مشکلات مربوط به محرومیت از جذب بازیکن جدید بود، در نیم فصل یحیی گل محمدی سرمربی این تیم دست روی نفراتی مثل احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، قائم اسلامی خواه و ... گذاشت و آنها توسط باشگاه جذب شدند و عملکرد نسبتا خوبی در نیم فصل دوم پارسال داشتند.

 

امسال اما با تعدد ستاره ها در تراکتور و جذب کاپیتان های تیم ملی و خارجی های نامدار و کاربلد فرصت بازی کمتری به بازیکنانی رسیده که سالهای قبل جزو ستاره های تیم خود بودند. از بین بازیکنانی که نیم فصل پارسال با نظر گل محمدی جذب شدند فقط دانیال اسماعیلی فر توانسته در همه بازی ها برای تیمش از ابتدا به میدان برود و بقیه معمولا نیمکت نشین بودند.

 

حالا با رفتن دژاگه، حاج صفی و شجاعی به اردوی تیم ملی نفراتی مثل پهلوان، مهدی پور، اسلامی خواه، شربتی و... این فرصت را دارند تا خودشان را به کادرفنی نشان دهند. آنها با انگیزه زیاد کارشان را دنبال می کنند تا بتوانند نظر سرمربی را جلب کرده و در آینده در ترکیب اصلی قرار بگیرند و به یاد روزهای خوب گذشته برای تیمشان به میدان بروند.

 

جالب اینکه همه نفراتی که نام شان برده شد، بازیکن سرباز هستند و در صورت نارضایتی از شرایط نمی توانند به تیم دیگری بروند و باید فوتبال شان را با همین روند ادامه دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzmv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی و ساغلام در دو کفه ترازو/عملکرد یحیی بهتر از ساغلام!