تاریخ انتشار: 1397/08/10 13:23
کد خبر: 123734

امامی فر: برد ما رقم نخواهد خورد، مگر اینکه حضور عاشقان سپیدرود را داشته باشیم

علیرضا امامی‌فر، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: فکر می‌کنم مهدی تارتار به همراه همکاران‌شان توانستند فلسفه کاری‌شان را در جم ثابت کنند، نوع کار آنها با سال گذشته فرق کرده و هدف‌گذاری متفاوتی دارند.
امامی فر: برد ما رقم نخواهد خورد، مگر اینکه حضور عاشقان سپیدرود را داشته باشیم

علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار سپیدرود رشت مقابل پارس جنوبی جم در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:  ما فردا یک بازی مهم با پارس جنوبی جم داریم. فکر می‌کنم مهدی تارتار به همراه همکاران‌شان توانستند فلسفه کاری‌شان را در جم ثابت کنند. نوع کار آنها با سال گذشته فرق کرده و هدف‌گذاری متفاوتی دارند. در واقع، نوع فوتبال‌شان تغییر کرده است. این تیم با تلفیقی از بازیکنان باتجربه مثل محسن بنگر بازی متفاوتی ارائه می‌کند.

وی افزود: در بازی با تراکتورسازی متأسفانه حداقل امتیاز را از دست دادیم، اما نکات مثبتی داشت که برای بازی فردا استفاده خواهیم کرد. مسلما برای گرفتن سه امتیاز به زمین می‌رویم، اما بی‌گدار به آب نمی‌زنیم. پارس جنوبی تیم جنگنده و با برنامه‌ای است و ما نیز طبق دستورات علی کریمی وارد زمین خواهیم شد. برد ما رقم نخواهد خورد، مگر اینکه حضور عاشقان سپیدرود را داشته باشیم که مثل همیشه حمایت کرده‌اند. امیدوارم بتوانیم سربلند خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در پاسخ به این سؤال که بهتر نیست تیم در این شرایط تنها به فکر کسب نتیجه باشد، گفت: با این موضوع موافقم و باید نتیجه بگیریم. در بازی خارج از خانه، تیم‌ها با آمادگی خاصی وارد زمین می‌شوند. دنبال بهانه نیستیم و شرایط رو به بهبود است، اما اگر بخواهیم سیستم فوتبالی را تغییر دهیم، معمولا این اتفاق نمی‌افتد. بر اساس همان سیستم، وظایف بازیکنان تغییر می‌کند. برای دیدار فردا تمهیداتی اندیشیده و امیدوارم بازی هجومی مدنظر هواداران و رسانه‌ها که منجر به نتیجه شود، اتفاق بیفتد. یک چیزی را مدنظر قرار می‌دهیم و اینکه جلوی اتفاقات فوتبال را نمی‌توان گرفت. با این وجود، اگر تلاش کنیم، نتیجه هم حاصل می‌شود.

امامی‌فر در خصوص اینکه برخی‌ها انتقاد می‌کنند که سبک بازی تیم علی کریمی هجومی است تا دفاعی، گفت: این فلسفه است، نه نوع بازی. فلسفه کریمی این است که تیم فوتبال مدرن به نمایش بگذارد. برای اینکه این فلسفه اجرا شود، نیاز به ابزار و تمرینات مداوم تاکتیکی دارید. شرایط سپیدرود ایجاب می‌کند که یک‌سری کارها را اولویت قرار دهیم. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در وهله‌ی اول آمد و روی کار دفاعی کار کرد، سپس روی خط هافبک برای بازیسازی و بعد از آن خط حمله. اینها نیاز به ابزار دارد. اگر مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی برای دقایقی عقب می‌نشینیم، دلیلش ما نیستیم، دلیلش نوع بازی حریف است که ما را مجبور به عقب نشینی می‌کند.

وی در پایان گفت: در دیدار برابر تراکتورسازی، پاس خوبی از سوی توحید غلامی به محمد نزهتی داده شد و می‌توانستیم نتیجه بگیریم. بگذریم که شاید دقایق آخر بازی به هاطر هیجانات باعث شد که گل بخوریم. امیدوارم فردا سه امتیاز بازی را کسب کرده و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6o9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست صنعت نفت مقابل پارس جنوبی در نیمه اول