تاریخ انتشار: 1397/08/12 20:46
کد خبر: 123348

کلاهبرداری میلیونی از بازیکن فولاد خوزستان!

از اهواز خبر رسید که یک بازیکن فولاد خوزستان مورد کلاهبرداری واقع شده است.
کلاهبرداری میلیونی از بازیکن فولاد خوزستان!

 چندی پیش بود که تعدادی از بازیکنان دو تیم مطرح پایتخت در پرونده اتومبیل‌های خارجی طعمه کلاهبرداری قرار گرفتند و این بار از اهواز خبر رسید که یک بازیکن فولاد خوزستان مورد کلاهبرداری واقع شده که با کمک دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان اهواز موفق به دریافت پول خود شد. 

داستان از این قرار است که یک بازیکن خط دفاعی فولاد خوزستان به نام «ف-ج» اتومبیلی را با فردی به نام «م-پ» که از اطرافیان کادر فنی اسبق فولاد بوده معامله کرد و بابت خرید اتومبیل یک فقره چک به مبلغ ۵۳ میلیون تومان در وجه آن فرد صادر کرد. آن شخص چک را دریافت کرده ولی اتومبیل را در تاریخ مقرر تحویل بازیکن نمی‌دهد. زمانی که بازیکن فولاد با فرد موردنظر تماس می‌گیرد، آن فرد در کمال تعجب به بازیکن فولاد می‌گوید: من از طریق رابطه‌ام با کادر فنی فولاد خوزستان تو را به این تیم آوردم و این ۵۳ میلیون تومان سهم من از قرارداد انتقالت است!

بازیکن مال‌باخته سریعاً شکایتی تنظیم و به دادگستری اهواز مراجعه می‌کند و با تلاش نیرو‌های قضایی و انتظامی، آن فرد کلاهبردار بازداشت و در دادگاه معلوم می‌شود که قبلاً دو بار سابقه زندان داشته است. قاضی پرونده پس از دیدن مستندات و شنیدن صحبت‌های شهود رأی به محکومیت «م-پ» می‌دهد. او در جلسه اول دادگاه به جرم خود اعتراف کرده و خواستار مهلت برای گرفتن رضایت از بازیکن فولاد می‌شود. 

پس از اولین جلسه دادگاه، یکی دیگر از دوستان نزدیک به کادر فنی اسبق فولاد خوزستان به نام «ف-ب» اقدام به پادرمیانی کرد و طرفین پرونده به اتفاق جمعی از ریش‌سفیدان نشستی را برگزار کردند. در این نشست «م-پ» مبلغ ۵۳ میلیون تومان را پس داده و از بازیکن فولاد عذرخواهی و طلب بخشش و رضایت کرد. برخی حاضران در نشست هم از بازیکن فولاد خواهش می‌کنند که این ماجرا رسانه‌ای نشود، چون ممکن است پای کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وسط بیاید. 

به هر حال کلاهبرداری ۵۳ میلیون تومانی از بازیکن فولاد خوزستان شکست خورد و این ورزشکار با اقدام سریع از طریق قانونی و مساعدت دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان اهواز موفق به گرفتن پولش شد ولی اتفاقاتی از این دست نشان می‌دهد که ورزشکاران حرفه‌ای باید حواس خود را بیشتر جمع کنند تا طعمه کلاهبرداران واقع نشوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ob5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور پنالتی گرفته شده را پس گرفت!