تاریخ انتشار: 1397/08/15 15:04
کد خبر: 122964

گل محمدی: نمی‌دانم چرا استقلالی ها فکر می‌کنند که باید زمان بازی تغییر کند

هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: اگر مسئولان پدیده خراسان به طور کتبی مخالفت خود را با تعویق بازی هفته دوازدهم اعلام کنند، مجبوریم در ورزشگاه تختی بازی کنیم.
گل محمدی: نمی‌دانم چرا استقلالی ها فکر می‌کنند که باید زمان بازی تغییر کند

یحیی گل‌محمدی در مورد بازی تیمش برابر استقلال و خبرهایی که درباره احتمال لغو این بازی مطرح شده است، گفت: دلیلی ندارد که زمان برگزاری این مسابقه تغییر کند و نمی‌دانم چرا برخی فکر می‌کنند که باید چنین اتفاقی رخ داده و زمان بازی تغییر کند. من در روزهای اخیر چندین بار با مسئولان سازمان لیگ صحبت کردم و آنها گفتند که این بازی قطعاً روز جمعه برگزار خواهد شد. ما هم برنامه تمرینات، خرید بلیت هواپیما، رزرو هتل و ... را انجام دادیم و برنامه‌های ما براساس انجام این بازی در روز جمعه جلو می‌رود.

وی در واکنش به عدم رضایت استقلالی‌ها برای اینکه بازی در استادیومی غیر از آزادی برگزار شود و اینکه برخی از احتمال لغو این بازی خبر می‌دهند، تصریح کرد: آنها میزبان هستند و می‌توانند هر استادیومی را برای این مسابقه انتخاب کنند. ما مشکلی در این زمینه نداریم، ولی نمی‌دانم چرا برخی بحث تغییر زمان این بازی را مطرح می‌کنند. اگر بازی ما مقابل استقلال لغو شود فرصتی وجود ندارد تا این بازی در زمان دیگری برگزار شود. طبق برنامه سازمان لیگ، این بازی باید روز جمعه هفته جاری (18 آبان ماه) برگزار شود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی برگشت این تیم برابر کاشیما آنتلرز و شانس قهرمانی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: به نظر من پرسپولیس برای قهرمانی شانس دارد و کسی حق ندارد ناامید باشد. پرسپولیس از حمایت 90 هزار تماشاگر بهره می‌برد و امیدوارم این تیم در نهایت به هدفش برد. این خیلی مهم است که پرسپولیس در نیمه اول گل بزند و اگر این اتفاق رخ دهد کار پرسپولیس راحت‌تر خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pd7ea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست استقلال: حاضر نیستیم با پدیده در تختی بازی کنیم