تاریخ انتشار: 1397/08/15 20:38
کد خبر: 122919

شفر لیست مازاد خود را آماده کرد!

لیست نفرات مازاد و مورد نیاز شفر آماده است، ولی با توجه به حساسیت بازی با پدیده، قرار است این لیست در جلسه احتمالی کمیته فنی رو شود.
شفر لیست مازاد خود را آماده کرد!

در ادامه روند ناکامی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و کنار رفتن از جام حذفی روز گذشته موضوع تغییرات در فهرست نفرات تیم استقلال به شکلی جدی از سرپرست باشگاه استقلال سؤال شد. فتحی که معتقد بود باید این اتفاق هر چه دقیق‌تر و با برنامه‌تر در تیم اجرا شود به موضوع دخالت کمیته فنی در این بحث اشاره کرده و گفت: «قطعاً این اتفاق می‌افتد. در جلسه قبلی کمیته فنی در همین باره هم بحث و قرار شد در جلسه بعدی هم در این باره از شفر لیستی دریافت شود». 
او گفت: «قرار است بازیکنانی که شفر فکر می‌کند در این فصل نتوانسته‌اند نیازش را برآورده کنند را به من و کمیته فنی معرفی کرده و در نقطه مقابل در پست‌هایی که نیاز به ترمیم دارد اسامی بازیکنان مد نظرش را به ما بدهد». 
فتحی گفت: «باشگاه هم با توجه به توان و بضاعتش نسبت به ترمیم این پست‌ها اقدام خواهد کرد». ناگفته نماند نزدیکان باشگاه در این باره به خبرورزشی اعلام کردند همین حالا هم لیست نفرات مازاد و مورد نیاز شفر آماده است ولی با توجه به حساسیت بازی با پدیده، قرار است این لیست در جلسه احتمالی کمیته فنی رو شود. البته قبل از آن این لیست به دست سرپرست موقت باشگاه خواهد رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgev6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی استقلال و ریسک با اسم فرهاد مجیدی