تاریخ انتشار: 1397/08/15 20:59
کد خبر: 122915

ورود تماشگران بدون بلیت ممنوع

رییس کمیته مسابقات AFC در جلسه امروز سه‌شنبه که با حضور مسوولان و ناظران کنفدراسیون، رییس و مسوولان کمیته های ستاد لیگ قهرمانان آسیا، نمایندگان فدراسیون و ورزشگاه آزادی برگزار شد، تاکید داشت؛ در روز برگزاری مسابقه به هیچ وجه تماشاگران اضافه بر ظرفیت و بدون بلیت نباید در ورزشگاه حضور داشته باشند.
ورود تماشگران بدون بلیت ممنوع

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام ایرج عرب، معاون باشگاه، صبح امروز سه‌شنبه، در سالن جلسات هتل اسپیناس پلاس، نشستی بین مسوولان کمیته‌های ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان، متناظرین آن‌ها در AFC و تعدادی از مدیران فدراسیون فوتبال و مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
بررسی آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی
در این نشست موارد گوناگونی، چون آخرین وضعیت تعمیرات و بهسازی ورزشگاه آزادی و بخش‌های مختلف آن مانند؛ پاویون، VIP و VVIP جایگاه خبرنگاران داخلی و خارجی، میکسزون، دفتر و دبیرخانه کمیته مسابقات AFC، رختکن‌ها، ارتقا سیستم صوتی و ... مورد بحث و قرار گرفت و گزارشی ارایه شد.
در ادامه در خصوص نحوه بلیت فروشی، چگونگی ورود و خروج تماشاگران و میهمانان و استقرار آن‌ها در جایگاه‌های مربوطه نیز گفتگو شد.
ورود جمعیت خارج از ظرفیت و بدون بلیت ممنوع
یکی از مهمترین نکاتی که در جلسه صبح امروز مورد تاکید رییس کمیته مسابقات کنفدراسیون قرار گرفت؛ موضوع تماشاگران و برقراری نظم و امنیت در این حوزه بود.
پاول لوزانوف بعد از اطلاع از نحوه بلیت فروشی، تاکید کرد که تماشاگر بدون بلیت نباید در ورزشگاه حضور پیدا کنند و باید از ورود افراد، خارج از ظرفیت جلوگیری شود و در محیط و فضای ورزشگاه حضور پیدا نکنند.
برپایی جلسات مداوم برای هماهنگی بین کمیته‌ها
در جلسه صبح امروز همچنین مقرر شد بین نمایندگان و ناظران کنفدراسیون و نفرات متناظر آن‌ها در کمیته‌های کار باشگاه و فدراسیون، جلسات مداومی برای ایجاد هماهنگی تشکیل شود. همچنین نحوه صدور و تحویل کارت‌های خبرنگاری بررسی شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ob6md

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرونده طلبکار عجیب پرسپولیس ختم به خیر شد!