تاریخ انتشار: 1397/08/15 21:29
کد خبر: 122908

عده‌ای سوء‌استفاده‌گر می‌خواهند به نساجی ضربه بزنند

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد باشگاه از کادر فنی حمایت می‌کند و هواداران با بعضی شایعات توجهی نکنند.
عده‌ای سوء‌استفاده‌گر می‌خواهند به نساجی ضربه بزنند

 علی امیری با بیان اینکه باشگاه به طور قاطع پشت جواد نکونام و کادر فنی تیم است و از آنها حمایت می‌کند، خطاب به هواداران و دوستداران نساجی گفت: «نباید فراموش کنیم بعد از 24 سال با چه سختی زیادی به لیگ برتر آمدیم. یک استان با چند صد هزار هوادار فوق العاده، پشت تیم بودند و حالا باید همگی قدر حضور در لیگ برتر را بیشتر بدانیم. فراموش نکنیم تیم یکدست، یکدل و منظمی داریم. 

بدون شک نساجی در لیگ برتر باقی می‌ماند چون برای سقوط دوباره به لیگ برتر نیامده‌ایم. می‌دانیم بقای تیم با اتحاد و تلاش ممکن است و چقدر برای تک تک هواداران اهمیت دارد. بنابراین کل استان باید یکدل و متحد باشیم و اجازه ندهیم کسی به نساجی ضربه بزند. من از هواداران می‌خواهم هوشیارتر از هر زمان دیگری باشند؛ شما که برای صعود باشگاه به لیگ برتر 24 سال انتظار کشید و در روزهای سرد و گرم کنار نساجی بودید. حالا زمان زیادی از شروع لیگ برتر نگذشته و شک ندارم تا انتها به حمایت قاطع خود از تیم ادامه می‌دهید.» 

 

علی امیری با اشاره به تلاش‌های بی وقفه مجموعه باشگاه به ویژه مالکان نساجی اضافه می‌کند: «آقایان فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان از هیچ تلاشی برای تیم دریغ نمی‌کنند. این دو عزیز تک و تنها در چنین وضع اقتصادی خرابی از نساجی حمایت می‌کنند که این جای تقدیر و تشکر دارد. اکثر تیم‌های لیگ برتر دولتی هستند و از بودجه مشخصی ارتزاق می‌کنند ولی مالکان محترم باشگاه نساجی از جیب هزینه می‌کنند و من امیدوارم از آنها و همینطور باشگاه حمایت لازم صورت بگیرد.»

او با اعلام حمایت قاطع از کادر فنی، می گوید: «ما همگی حامی کادر فنی هستیم. 

اتفاقی نیفتاده که بعضی شایعات سازان دست به شایعه پراکنی درباره نساجی زده‌اند. شما به وضعیت بعضی تیم‌های لیگ برتر نگاه کنید. چندین و چند برابر نساجی هزینه کرده‌اند ولی نتیجه نگرفته‌اند. شک نکنید اگر داوری به اندازه ای که برای ما اشتباه کرد، برای این تیم ها اشتباه می‌کرد اوضاع‌شان خیلی بدتر بود. دیگر نیازی به توضیح نیست و همه طرفداران با چشم خود دیده‌اند امسال اشتباهات داوری چقدر علیه نساجی بوده است. در لیگ برتر هیچ باشگاهی را پیدا نمی‌کنید که داوری اینقدر به ضررش بوده باشد. 

در این شرایط عده‌ای سوء استفاده‌گر دوست دارند به نساجی ضربه بزنند، به همین خاطر نام‌هایی را برای نیمکت تیم مطرح می‌کنند و بعضی‌ دیگر هم قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند و مدام به در و دیوار می‌زنند که به نیمکت نساجی نزدیک شوند. فعلا به همین بسنده می‌کنیم که به هر حال می‌دانیم چه اتفاقاتی در جریان است و چطور می‌خواهند به نساجی ضربه بزنند. اگر آقایان بخواهند به همین روند ادامه دهند آنوقت مجبور حتی اسامی‌شان را در رسانه‌ها مطرح کنیم تا هواداران بدانند چه کسانی قصد دارند به باشگاه ریشه دار و مردمی نساجی ضربه بزنند.» 

امیری در پایان یک درخواست از هواداران دارد: «در شرایط فعلی نساجی بیش از هر چیز به آرامش و دوری از حاشیه نیاز دارد. درون باشگاه این آرامش وجود دارد. کادر فنی و بازیکنان به دور از هر حاشیه‌ای و با جان و دل به کارشان ادامه می‌دهند. قطعا هواداران فهیم نساجی هم به حفظ این آرامش کمک خواهند کرد و اجازه نخواهند داد تا عده‌ای به باشگاه محبوب‌شان ضربه بزند. روز جمعه در ورزشگاه وطنی منتظر هواداران هستیم و امیدواریم با حمایت آنها بتوانیم دومین برد خود را در لیگ برتر به دست بیاوریم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eplxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکاوی مرموزترین سناریوی فوتبال ایران در لیگ یک!
استقلالی های لیگ یک به جان هم افتادند؛