تاریخ انتشار: 1397/08/16 17:31
کد خبر: 122811

حضور بانوان در بازی سرخپوشان منتفی است اما...

از زمانی که حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد، خبر‌هایی مبنی بر حضور بانوان در ورزشگاه آزادی بر سر زبان‌ها افتاده است.
حضور بانوان در بازی سرخپوشان منتفی است اما...

برخی مسئولان به سرعت و با عجله، موضوع  حضور بانوان در ورزشگاه آزادی را تکذیب کردند و برخی دیگر از جمله وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کردند زمینه‌های حضور بانوان در روز فینال که شنبه پیش‌رو ست، مهیا شود. حتی گفته شد در این بازی حداقل یک سکوی ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ نفره در اختیار بانوان قرار می‌گیرد تا از یک سو، بابی برای حضور همیشگی زنان در استادیوم باز شود و از طرف دیگر، حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا کاهش یابد.

احتمالاً این ماجرا را هم می‌دانید که در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهدی تاج و علی کفاشیان دیداری با شیخ‌سلمان رئیس کنفدراسیون داشتند و در مورد قوانین کشورمان با او صحبت کردند. شیخ‌سلمان نیز همان جا قول‌هایی داد مبنی بر اینکه با رؤسای تصمیم‌ساز فیفا در این مورد صحبت خواهد کرد تا حساسیت‌شان به حضور بانوان در ورزشگاه را به حداقل برساند.

در ادامه، همه منتظر بودند تا واکنش سایت بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس مقابل کاشیما را ببینند. این انتظار وجود داشت که طبق گفته مسئولان، سکویی برای حضور بانوان در نظر گرفته شود، اما یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به ما گفت: «هنوز این ماجرا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما تا جایی که ما می‌دانیم، چون بلیت‌فروشی براساس کد ملی صورت می‌گیرد، بانوان نمی‌توانند با کدملی‌شان بلیت بخرند، اما شاید مثل بازی ایران - بولیوی، شرایطی فراهم شد که برخی بانوان مثلاً از اعضای خانواده بازیکنان بتوانند راهی استادیوم شوند.»

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که بانوان هوادار کاشیما آنتلرز ژاپن می‌توانند بدون هیچ محدودیتی راهی ورزشگاه آزادی شده و بازی را تماشا کنند، اما رؤیای حضور هواداران بانوی ایرانی در فینال لیگ قهرمانان دود شده و به هوا رفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7rmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورود تماشگران بدون بلیت ممنوع