تاریخ انتشار: 1397/08/19 15:58
کد خبر: 122419

گرشاسبی: با این خیل عظیم هواداران ترسمان ریخت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: حیف که یک ورزشگاه 500 هزار نفری نداریم تا در دو ساعت هواداران پرسپولیس آن را باز کنند.
گرشاسبی: با این خیل عظیم هواداران ترسمان ریخت

حمیدرضا گرشاسبی در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی قبل از دیدار برگشت مقابل کاشیما، گفت: الحمدالله همه چیز خوب است. با این خیل عظیم هواداران ترسمان ریخت و از این حضور پر شور روحیه می‌گیریم. همه منتظر بودند این درها باز شود. بیش از نیمی از ورزشگاه پر شده و مثل موج قرمز هواداران دوست داشتنی وارد ورزشگاه می‌شوند. بازیکنان باید غیرت کنند و نگذارند جام از دست برود.

وی در مورد اینکه هواداران درخواست حضور راحت در ورزشگاه را داشتند، عنوان کرد: تجربیاتی است که در حال کسب آن هستیم. چنین میزبانی در کشورمان سابقه نداشته است. خیر و برکات پرسپولیس در همه ابعاد رسیده است. همه فعالیت‌های پرسپولیس درس است. این هواداران به همه درس می‌دهند. برای اولین بار الکترونیکی شدن ورزشگاه یک درس برای همه است

وی افزود: حیف که یک ورزشگاه 500 هزار نفری نداریم تا هواداران پرسپولیس در 2 ساعت آن را پر کنند.

گرشاسبی در مورد اینکه آیا ممکن است در ورزشگاه باز شود تا هواداران بیرون مانده وارد استادیوم شوند، گفت: این جزو تمهیدات شورای تامین و یگان ویژه است و آنها شرایط را زیر نظر دارند. بعید است این اتفاق رخ دهد چرا که بلیت فروشی صورت گرفته و همه بلیت در اختیار دارند. اگر بخشی از ورزشگاه خالی ماند ممکن است در باز شود اما بعید است این اتفاق رخ دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgrkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست گرشاسبی از هواداران؛ کاری نکنید که پرسپولیس محروم شود