تاریخ انتشار: 1397/08/19 22:58
کد خبر: 122334

برانکو: هیچ گله‌ای ندارم با این جوان‌ها نمی‌توانستیم مقابل کاشیما هجومی باشیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ گله‌ای ندارم با این جوان‌ها نمی توانستیم مقابل کاشیما هجومی باشیم.
برانکو: هیچ گله‌ای ندارم با این جوان‌ها نمی‌توانستیم مقابل کاشیما هجومی باشیم

 برانکو ایوانکوویچ بعد از پایان دیدار تیمش با کاشیما در نشست خبری اظهار داشت: قهرمانان من بازیکنانم هستند و تلاش کردند و از خود انرژی گذاشتند. آنها از نظر من برنده هستند.

وی افزود: خوشحالم و به این جو ورزشگاه آزادی افتخار می‌کنم که هواداران نشان دادند در دنیا بهترین هستند. بابت این حمایت از همه آنها ممنون هستم.

برانکو تاکید کرد: متاسفم که قهرمان نشدیم در حالی که می‌توانستیم به این مهم برسیم. افتخار می‌کنم که فینال آسیا با چنین فضایی برگزار شد. هواداران  و بازیکنان ما نشان دادند که فوتبال در ایران چگونه است چون روح و بازی جوانمردانه داشتیم. از گرشاسبی و هیات مدیره پرسپولیس تشکر می‌کنم که آنها هم حمایت کردند تا نتایج درخشانی کسب کنیم.

وی تاکید کرد: البته بعد از این باخت باید شرایط را عادی کنیم اما انتظار دارم این بازی انگیزه مضاعفی برای کار بازیکنانم شود. متاسفانه انصاری مصدوم شد و شواهد نشان می‌دهد مصدومیت او ساده نیست. باز هم به بازیکنانم تبریک می‌گویم که در لیگ قهرمانان بازی خوبی اجرا کردند و از همینجا به تیم ژاپنی تبریک گفته و برای آنها در جام باشگاه‌های جهان آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه دستش خالی بوده و با کمبود بازیکن مواجه شده است گفت:من همیشه گفته‌ام حداکثر اعتماد به این بازیکنانم را دارم.ما تجربه متوسط رو به پایینی در این سطح از بازی‌ها داریم. چند بازیکن از تیم ما رفتند و چند نفر هم مصدوم شدند، نعمتی هم محروم شد و همه اینها شرایط را سخت کرد. باز هم به همین بازیکنان تبریک می‌گویم و نمی‌خواهم به گذشته فکر کنم بلکه به پیش رو و آینده فکر خواهم کرد.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس فرم هجومی همیشگی را نداشت گفت: ما یک تیم جوان داریم و آنها دوست دارند هجومی بازی کنند اما به هر حال حریف هم وضعیت خودش را داشت. آنها بازی سرعتی توام با پاسکاری را ارائه می‌کرد و طبیعی بود مثل همیشه بازی نکنیم.همین الان تعداد بازی‌های بازیکنان جوان ما در آسیا بیشتر از لیگ برتر است. طبیعی بود به خاطر تجربه کم‌شان نمی‌توانند خود را با کیفیت مسابقات آسیا تطبیق بدهند وگرنه ما در بازی‌های قبل فوتبال هجومی ارائه کردیم. طبیعی است با شرایط فعلی نتوانیم مقابل تیم ژاپنی هجومی بازی کنیم. من هیچ گله‌ای از بازیکنانم ندارم و آنها تلاش خود را انجام دادند.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه امروز بعد از ۲ دهه خبرنگاران خانم و تماشاگران زن بعد از دو دهه به ورزشگاه آمدند و چقدر امید دارید این اتفاق تکرار شود گفت: من 4 سال است که در ایران هستم. هر روز در شهر با خانم‌هایی رو به رو می‌شوم که با فوتبال درگیر هستند.خوشحالم که خانم‌ها در ورزشگاه حضور داشتند و امیدوارم  مسئولان هم راه حلی پیدا کنند که خانم‌ها بعد از این در این مسابقات بیشتر شرکت داده شوند.اتفاقی که مردم را به ورزشگاه‌ها می‌کشاند همین است، جوانان به ورزش روی می‌آوردند و ورزش کردن یکی از بهترین راه‌ها است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6bjp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعطیلی 5 روزه تمرین پرسپولیس با تصمیم برانکو