تاریخ انتشار: 1397/08/19 23:33
کد خبر: 122329

جادوگر راه را پیدا کرد؛ فولاد روی نوار ناکامی افتاد

سپیدرود رشت برابر فولاد خوزستان موفق به کسب پیروزی شد.
جادوگر راه را پیدا کرد؛ فولاد روی نوار ناکامی افتاد

شاگردان علی کریمی در خوزستان دست به کار بزرگی زدند و توانستند سه امتیاز شیرین خارج از خانه را از آن خود کنند.

 در تنها دیدار امروز هفته دوازدهم  لیگ برتر ایران  دو تیم فولاد خوزستان و سپید رود رشت رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با برتری شاگردان کریمی به پایان رسید.

تیم خوب کریمی در این هفته ها نیمه اول این دیدار را نیز فوق العاده شروع کرد تا این که  در هجدهمین دقیقه بازی حسین ابراهیمی با حرکت انفرادی فوق العاده تواسنت با در هم ریختن مدافعان فولاد با ضربه ای دقیق قفل دروازه فولاد را باز کند.

سفید پوشان شهر باران در نیمه اول این دیدار یک بار دیگر شانس رسیدن به گل را داشتند اما محمد غلامی در دقیقه 41 بازی ضربه پنالتی را از دست داد تا نیمه اول به همان تک گل به پایان برسد، ضمن این که میلاد بدرقه در نیمه اول این دیدار به دلیل خطای پنالتی از زمین بازی اخراج شد.

در نیمه دوم بازی فولاد 10 نفره توانایی جبران گل خورده را نداشت و این دیدار در نهایت با برتری 1_0 تیم میهمان به پایان رسید.

یکی از نکات قابل توجه این دیدار تشویق های علی کریمی در اهواز بود که هواداران فولاد به نشانه اعتراض به نتایج تیمشان چنین تشویق هایی را در استادیوم سر دادند.

سپید رود با کسب سه امتیاز این دیدار 9 امتیازی شد و توانست به جایگاه پانزدهم جدول صعود کند، فولاد نیز با همان 11 امتیاز در رتبه سیزدهم باقی ماند.

ترکیب فولاد:

احسان مرادیان، پیمان شیرزادی، حسن بیت سعید، عبدالله کرمی، مهدی زبیدی، مهرداد هدایتیان، فرشاد سالاروند، امید صیدائی، لوسیانو پریرا، میلاد بدرقه و رضا میرزایی

 

ترکیب سپیدرود:

کوروش ملکی، میثم تهی دست، میلاد شیخی سلیمانی، حسین ابراهیمی، محمدنزهتی، محمدرضا مهدوی، امین جوادی مقدم، مهرداد بایرامی، علیرضا عزتی، میلاد قربان زاده و محمد غلامی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apqly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان فولاد خوزستان جریمه شدند