تاریخ انتشار: 1397/09/11 09:38
کد خبر: 119424

اگر با این شرایط پیش برویم هیچ امیدی به این استقلال نخواهد بود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه نوسان این تیم شانس قهرمانی را کم کرده است گفت: استفاده از بازیکنان جوان خوب است اما نبود فوق ستاره کاملا به ضرر استقلال شده است.
اگر با این شرایط پیش برویم هیچ امیدی به این استقلال نخواهد بود!

عبدالعلی  چنگیز در گفت و گو با خبرنگار در خصوص پیروزی سه بر صفر استقلال برابر صنعت نفت آبادان گفت: بعد از هفته ها شاهد یک بازی خوب از استقلال بودیم، انجام کارهای ترکیبی، بازی سرعتی و موقعیت های زیاد که استقلال اگر می توانست از موقعیت های به دست آمده اش بهتر استفاده کند با گل های بیشتری بازی را به پایان می برد.

وی تاکید کرد:شاهد یک بازی خوب بودیم، خصوصا بر روی گل دوم که یک حرکت بسیار زیبا از استقلال صورت گرفت اما متاسفانه این حرکات در فوتبال درست برخلاف فوتبال اروپا که در هر بازی چند بار صورت می گیرد ولی برای ما هر چند سال یک بار این کارهای زیبا اتفاق می افتد. باید با تمرینات بیشتر و انجام کارهای ترکیبی بیشتر شاهد گل هایی این چنینی در فوتبال مان باشیم.

پیشکسوت استقلال در خصوص بازیکنان خارجی این تیم هم گفت: متاسفانه هنوز متوجه نشده ام داستان حضور این بازیکنان خارجی چیست. بازیکنانی که از خارج از کشور به فوتبال ما می آیند باید سطح بالاتری نسبت به فوتبالیست های داخلی مان داشته باشند اما متاسفانه در استقلال خارجی های این تیم چنین شرایطی ندارند و عجیب است حتی به طور فیکس هم بازی نمی کنند و متعجبم از اینکه اگر اینها کیفیت بالایی نداشتند چطور به استقلال پیوستند.

وی ادامه داد: در اروپا بازیکنان خارجی که به لیگ های مختلف می پیوندند همه دارای شرایطی خوب و سطح فوتبالی بالا هستند بنابراین ما هم باید دست به چنین کاری زده و از آوردن بازیکنان بی کیفیت خودداری کنیم البته همام طارق بازیکن عراقی که به استقلال آمده عملکرد تقریبا بهتری نسبت به دو خارجی دیگر دارد اما در مجموع اگر قرار است از بازیکنان غیرایرانی استفاده کنیم بهتر است پولی را که هزینه می کنیم بابت بازیکنان باکیفیت باشد نه نفراتی که هیچ تاثیر مثبتی برای تیم ندارند.

عبدالعلی چنگیز در پاسخ به این پرسش که عملکرد استقلال را در نیم فصل اول چطور ارزیابی می کنید، گفت: باید بپذیریم شرایط استقلال خوب نبود، این تیم از نبود فوق ستاره رنج می برد تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس نیاز به بازیکنان فوق ستاره دارند زیرا حضور آنها هم بر جذابیت و مسائل فنی تیم می افزاید و هم باعث حضور تماشاگران در ورزشگاه می شود، من از اینکه استقلال از بازیکنان جوان استفاده می کند فوق العاده خوشحالم اما این استفاده نباید اجباری باشد و سرمربی مجبور باشد که به خاطر نبود فوق ستاره از بازیکنان جوان استفاده کند.

وی در ادامه گفت: به نیم فصل نزدیک می شویم و حالا زمان نقل و انتقال تیم هاست و اگر استقلال می خواهد در نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشد و خود را به صدر جدول برساند باید بازیکنان بزرگ جذب کند. متاسفانه این روزها استقلال دچار نوسان بدی شده و ما یک روند خوب و کامل را از این تیم شاهد نیستیم البته امیدوارم این پیروزی هایی که استقلال در این چند هفته اخیر داشته تداوم یابد. اما متاسفانه از ابتدای فصل هنوز شاهد این نبوده ایم که آبی پوشان بتوانند چند بازی پیاپی با پیروزی زمین را ترک کنند.

چنگیز در پایان و در پاسخ به این پرسش که شما سال ها بازیکن استقلال بوده اید و کاملا تجربه حضور در این تیم را دارید، آیا امیدی به این استقلال تا پایان فصل دارید، گفت: صادقانه بگویم اگر با این شرایط پیش برویم هیچ امیدی به این استقلال نخواهد بود زیرا این تیم دچار نوسان شدیدی است و هنوز به یک فرم ایده آل نرسیده اما هم من و هم تمامی علاقه مندان به استقلال امید دارند با جذب بازیکنان خوب در فصل نقل و انتقالات آبی پوشان بتوانند یک سیر صعودی را طی کرده و با به دست آوردن بردهای متوالی خود را به صدر جدول برسانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45okoq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درباره گرو؛ چاه باید خودش بجوشد