تاریخ انتشار: 1397/09/12 11:18
کد خبر: 119266

اصلا نمی توان گفت بازی با استقلال آسان یا سخت است

مربی گلرهای تیم فوتبال سپیدرود گفت: اصلا نمی توان گفت بازی با استقلال آسان یا سخت است چون جذابیت فوتبال در این است که اتفاقات زیادی در طول 90 دقیقه می افتد.
اصلا نمی توان گفت بازی با استقلال آسان یا سخت است

محسن سیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار در خصوص شرایط سپیدرود رشت قبل از بازی با استقلال گفت: شرایط تیم خوب است. قصد داریم تغییراتی را به صورت میان مدت و با شرایط موجود انجام دهیم که البته این کار سختی های خودش را دارد. کسانی که به عنوان بخش خصوصی کار می کنند، نیاز به کمک های درون استانی هم دارند اما تا به حال اتفاق خاصی برای مجموعه سپیدرود نیفتاده و هرکاری که صورت گرفته تا سپیدرود به آرامش برسد، از طریق مالک باشگاه و همچنین حمایت همه جانبه هواداران انجام شده است. خوشبختانه بنای کار تمام اعضای مجموعه سپیدرود، روی شایسته سالاری است. همه اعضای مجموعه از هم راضی هستیم و تلاش می کنیم این شرایط را برای تیم مردمی سپید رود به بهترین شکل تغییر دهیم.

سیدی در خصوص بازی مقابل استقلال گفت: همه بازی های تیم سپید رود در این فصل مهم است. البته این بازی، انگیزه های خاصی را به بازیکنان ما می‌دهد. شدیدا به دنبال این هستیم که کمبود امتیازاتمان را جبران کنیم. البته باید منطقی باشیم. نمی توانیم پیش از بازی به طور صد در صد بگوییم چه تیمی برنده می شود. وقتی با تیم های سازمان یافته مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن یا فولاد که منابع مالی دارند و نیروی انسانی بالایی دارند، قرار می‌گیریم، باید با بضاعت خودمان شرایطی به وجود بیاوریم که در جدول وضعیت بهتری پیدا کنیم و هواداران شاد شوند. اصلا نمی توان گفت بازی آسان یا سختی خواهد بود. جذابیت فوتبال در همین این است که اتفاقات زیادی در طول 90 دقیقه می افتد.

مربی دروازه بان های سپیدرود در خصوص اینکه باید با استقلالی روبرو شوند که در بازی های اخیر آمادگی و عملکرد بهتری داشته است و چه تصمیمی برای استفاده از دروازه‌بانان سپیدرود در این بازی دارد گفت:  علاوه بر فضای رقابتی، فضای دوستانه و خوبی بین سه دروازه بان ما وجود دارد. آن‌ها برای موفقیت تیم مانند یک سرباز آماده هستند و امیدواریم بتوانند کمک کنند تا اتفاقات خوبی برای سپید رود بیفتد. امروز تیم ها با آنالیز، اطلاعات زیادی به دست می‌آورند و از یکدیگر شناخت کامل دارند. ما بازیکنان استقلال را رصد می کنیم و همه آن ها را می شناسیم و آن ها نیز بی شک همینطور هستند  اما با وجود این، بازهم اتفاقات یک بازی هستند که نتیجه را تعیین می‌کنند و نمی‌توانیم به طور دقیق در مورد آن‌ ها صحبت کنیم.

سیدی در مورد طلبی که از باشگاه نفت دارد گفت: متاسفانه باید برای ساختار فوتبالمان تاسف خورد که متولیان فوتبالمان با هرپست و منصبی که دارند درست عمل نمی کنند. تیم نفت تهران در لیگ برتر بود، آقایان در راهرو های فدراسیون به ما قول دریافت طلب ها را دادند. مدام امروز و فردا کردند تا این تیم منحل شد. چندین میلیارد پول همه کسانی که زحمت کشیدند و درآمد داشتند، از بین رفت. وزارت نفت هم که اصلا پاسخگو نیست. اما شنیده ام قرار است به کمک گروهی از چند وکیل مجرب، با شکایت از وزارت نفت و شخص وزیر، همه طلبکاران به حق و حقوقشان برسند. نباید در فوتبال ایران باب شود که هر مدیری یا هر فردی بیاید، برای خودش هرکاری دوست دارد انجام بدهد و آخر سر برود دنبال زندگی خودش و آن‌هایی که همه مشکلات را تحمل کرده اند، پولشان را نگیرند.

وی در ادامه گفت: امید اول ما فدراسیون فوتبال بود اما متاسفانه در این مساله خیلی ضعیف عمل کرده است. چرا یک خبرنگار نمی‌رود در فدراسیون فوتبال از آقای حسن زاده بپرسد چند پرونده موجود است یا چند نفر طلبکار داریم؟ این ‌ها را هیچ وقت رو نمی کنند. شک نکنید در مورد این قضیه و در آینده نزدیک، خود فیفا را مرجع اصلی قرار می دهیم. بازیکنان خارجی می آیند تیم های ما را محروم می کننند، کسر امتیاز می کنند اما فدراسیون فوتبال ما انگار نه انگار! اصلا برایشان مهم نیست.

سیدی در پایان افزود: این تیم وابسته به وزارت نفت بوده است. آن ها خودشان برای این تیم پروانه صادر کردند، هیات مدیره داشتند، هیات امنا داشتند، کمیته انتقال داشتند. اگر نتوانند این کار را سازماندهی کنند، طلب کاران می توانند حتی روی اموال شخصیشان حکم بگیرند. مگر مجموعه سپیدرود، 4 میلیارد را بعد از یک ماه و نیم تسویه نکرد؟ این کار را یک بخش خصوصی انجام داده است. باید برای این کار اراده باشد. این اراده در نفت تهران نبود و متاسفانه فدراسیون هم در این قضیه خیلی طرف باشگاه را گرفت و من به عنوان یک فوتبالی متاسفم چنین اتفاقاتی در فوتبال ما می افتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgvaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاثیر رقابت امروز ذوب آهن بر قهرمانی پرسپولیس