تاریخ انتشار: 1397/09/12 11:58
کد خبر: 119260

اگر این بار هم به اردوی تیم ملی دعوت نشوم هوادار تیم ملی خواهم بود!

عزت الله پورقاز، مدافع میانی سپاهان در هفته های سپری شده یکی از خوب های این تیم مدعی بوده است. او با زدن 2 گل و ساختن دو موقعیت گل در فاز تهاجمی تیمش هم اثر گذار بوده اما با این وجود مدتی است به تیم ملی دعوت نمی شود.
 اگر این بار هم به اردوی تیم ملی دعوت نشوم هوادار تیم ملی خواهم بود!

او در مورد عدم دعوت خود به تیم ملی می گوید: بعد از مصدومیتی که فصل گذشته در بازی با پرسپولیس برایم به وجود آمد کادر فنی تیم ملی دیگر به من توجهی نکرد و این شاید به این خاطر بود که منصور ابراهیم زاده مربی فصل گذشته بعد از رهایی از بند مصدومیت کم و بیش به من بازی می داد و این در حالی بود که من به خاطر تیم مصدوم شده بودم و طبیعتا انتظار داشتم تیم به من برای بازگشت به روزهای خوب کمک کند. اما در این فصل و در حالی که در همه بازی های سپاهان حضور داشتم به جز یک بازی که محروم  بودم انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم و برای جام ملت های آسیا در لیست تیم ملی قرار بگیرم که تا اکنون این اتفاق رخ نداده است. به هر صورت کاری که از دست من برمی آمد خوب بازی کردن بود و نه چیزی بیشتر از این . اما کی روش اکنون برای من همان مربی ای است که در زمان حضورم در تیم ملوان مرا به اردوی تیم ملی دعوت می کرد.  اگر این بار هم به اردوی تیم ملی دعوت نشوم هوادار تیم ملی خواهم بود.

 

عزت الله پورقاز در مورد عملکرد خوب خط دفاعی تیم در فصل جاری بر خلاف فصل گذشته گفت: ابتدا از حسن اعتماد امیر قلعه نویی تشکر می کنم . بی تعارف من در ابتدای فصل در آستانه جدایی از سپاهان بودم اما اکنون خوشحالم که کارکردن با امیر قلعه نویی هم به دوران بازیگری من اضافه شده است. عملکرد خوب خط دفاعی تیم مدیون تلاش همه بازیکنان است. از کی روش گرفته که در نوک خط حمله تیم به میدان می رود. تا پیام نیازمند که در درون دروازه می ایستد. هم چنین در فاز تهاجمی همه بازیکنان تیم نقش دارند. ما یک تیم هستیم و هر موفقیتی به دست می آید حاصل تلاش تیمی است.

 

مدافع تیم سپاهان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیم برای قهرمانی در لیگ برتر بازی می کند؟ می گوید: امیر قلعه نویی فوتبال روز و تهاجمی را دوست دارد. من که مدافع هستم دو گل زده ام و دو پاس گل داده ام. ما استراتژی امان بازی به بازی تعریف می شود. تلاش می کنیم در هر بازی بهترین نمایش را داشته باشیم و به سه امتیاز دست یابیم. قطعا این می تواند ما را به هدف های بزرگ تر برساند. نقطه قوت ما حضور بی شمار طرفداران در استادیوم نقش جهان است. این حضور تا انتهای فصل ادامه داشته باشد برای ما یک قوت قلب خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8x5r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازگشت بازیکن غایب به تمرینات سپاهان