تاریخ انتشار: 1397/09/12 15:15
کد خبر: 119236

برانکو: لیست را رها کنید همه چیز در مغز من است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه بازیکنانش به خاطر فشردگی مسابقات خسته هستند گفت: با همه شرایطی که داریم می‌خواهیم برابر ذوب‌آهن به برتری برسیم و فاصله را با صدر کم کنیم.
برانکو: لیست را رها کنید همه چیز در مغز من است

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا سه شنبه پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: بازی عقب افتاده با ذوب آهن است و تیمی که با کیفیتی که از او می شناسیم فصل را شروع نکرد. پس طبیعی است که نمی تواند از جایگاه فعلی اش راضی باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: آقای منصوریان مربی با کیفیت و باتجربه ای است. او در استقلال تهران و نفت خیلی عالی کار کرده است. قطعا برای بازی فردا هم با انگیزه مضاعف می آید تا نقطه عطفی برای نیم فصل دوم آنها باشد.

وی در ادامه افزود: بازی عقب افتاده سختی است که دنبال سه امتیاز هستیم. می خواهیم فاصله مان را با پدیده و سپاهان به حداقل برسانیم. بازیکنان تیم خسته هستند. در ترکیب تیم ماهینی، سیامک نعمتی و انصاری را نخواهیم داشت. اما اعتقاد حداکثری به بازیکنان خودی دارم.

وی سپس در خصوص اینکه مهاجمان این تیم ثابت شده اند و ثبات برای آنها چندان خوب نیست افزود: بازیکنان جوان تیم خیلی خوب بودند. مثلا اسدی و حسین پور و احسان حسینی خیلی خوب بودند. البته از منشا و علیپور انتظارات ببشتری دارم. اما در ریتم بازیهایی که تاکنون داشته ایم و نتایجی که کسب کردیم سخت می توان انتظار داشت بازیکنان جوان راحت بازی کنند. البته آنها از این به بعد شانس بازی کردن خواهند داشت. خوشحالم خیلی پیشرفت کرده اند و خودشان را به نفرات اصلی اضافه می کنند.

وی درباره لیست جدید خرید خود برای پرسپولیس اظهار داشت: بطور مستمر در حال ارزیابی این موضوع هستیم تا ببینیم کدام بازیکن می تواند حصور داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس وقتی با اصرار خبرنگاری در مورد دادن لیست ورود و خروج به باشگاه مواجه شد گفت: لیست را رها کنید. آنها در ذهن و مغز من هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8x7r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس برای بازی با ذوب‌آهن