تاریخ انتشار: 1397/09/12 16:06
کد خبر: 119230

خاطره جالب سروش رفیعی از سیدجلال

هافبک پرسپولیس با تمجید از رفتار حرفه‌ای و کیفیت فنی سیدجلال حسینی به ذکر خاطره‌ای از کاپیتان کنونی تیمش پرداخت.
خاطره جالب سروش رفیعی از سیدجلال

سیدجلال حسینی با توجه به عدم حضور در لیست تیم ملی طی جام جهانی و شانس کمرنگ برای همراهی تیم ملی در جام ملت‌ها ترجیح داد رسما از تیم ملی خداحافظی کند تا از این جهت فشار روی کادرفنی تیم ملی توسط هواداران و اصحاب رسانه را در آستانه جام ملت‌ها کاهش دهد و با آنها همراهی کند.

طی روزهای اخیر که خبر خداحافظی سیدجلال حسینی از تیم ملی منتشر شد، بازیکنان و اسطوره‌های فوتبال به تقدیر از او پرداختند که جالب‌ترین آنها مربوط به سروش رفیعی بود که در پستی با اشاره به توانایی فنی او به تقدیر از کاپیتانش تیمش پرداخت.

سروش رفیعی که این روزها در انتظار پایان محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس است تا بتواند به ترکیب این تیم اضافه شود، در خصوص سیدجلال حسینی به ذکر خاطره‌ای جالب از جام ملت‌های قبلی می‌پردازد. دوره‌ای که به دلیل مشکل خدمتی قادر به همراهی تیم ملی در آستانه اعزام به مسابقات استرالیا نشد: یک شب قبل از اعزام تیم بود و جلسه‌ای در حال برگزاری و من کاملا ناامید شده بودم. هیچ راهی هم وجود نداشت. بیشتر از این ناراحت بودم که هیچ کمکی هم در این رابطه نشده بود. در جلسه کنار سیدجلال حسینی حضور داشتم و علی کفاشیان هم که آن زمان رییس فدراسیون فوتبال نزدیک ما بود. من می‌خواستم در روز پایانی حضورم در اردو از ایشان به رسم ادب تشکر کنم هرچند هیچ کمکی نشده بود و تیم ملی و جام ملت‌ها را از دست داده بودم. اما نمی‌توانستم چیزی بگویم و بغض گلویم را گرفت. ناگهان آقا سیدجلال متوجه شد و محکم بغلم کرد و فریاد زد چرا هیچ کس به این بچه کمک نمی‌کند و واقعا آن لحظه خیلی خاص بود و از ایشان تشکر می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpvld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیح ناظر هنگ کنگی درخصوص نحوه کشیده شدن بازی پرسپولیس-السد به وقت اضافه