تاریخ انتشار: 1397/09/12 19:49
کد خبر: 119193

طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان به بازی با پرسپولیس نرسید

طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان مقابل پرسپولیس بلیت فروشی نمی شود.
طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان به بازی با پرسپولیس نرسید

 ورزشگاه نقش جهان که سال ها در دست تعمیر و بازسازی بود و اجازه برگزاری بازی در آن وجود نداشت، 2 فصل قبل در نهایت به بهره برداری مجدد رسید و پس از حدود 10 سال مجدداً میزبان دیدارهای خانگی سپاهان شد ولی با این وجود در طول این 2 سال همواره صحبت از مشکلاتی در این ورزشگاه مطرح بوده و در حال تکمیل بوده که هنوز هم ظاهراً تکمیل نشده است.

در حال حاضر بحث آماده سازی طبقه دوم ورزشگاه مطرح شده است که هنوز آماده استفاده نیست و برخلاف وعده هایی که داده شده بود در دیدار حساس هفته جاری سپاهان مقابل پرسپولیس هم مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

اگرچه گفته می شد تلاش شبانه روزی برای رساندن طبقه دوم ورزشگاه و آماده شدنش برای بازی با پرسپولیس در حال انجام است ولی در نشست روز گذشته مسئولان باشگاه با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی این اجازه داده نشد و با عنوان اینکه ممکن است ورود تماشاگران به طبقه دوم خطرناک و حادثه ساز باشد این مجوز داده نشد تا استفاده از ظرفیت کامل نقش جهان در این دیدار منتفی شود.

ورزشگاه نقش جهان یک ورزشگاه 75 هزار نفره است که 35 هزار نفر ظرفیت آن مربوط به طبقه دوم است و اگر قرار باشد تنها در طبقه اول پذیرای تماشاگران باشند تعداد افرادی که می توانند بازی را از نزدیک ببینند حداکثر 40 هزار نفر خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgadp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری خوش برای پرسپولیسی‌ها؛ سپاهان مصدوم داد