تاریخ انتشار: 1397/09/13 00:08
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 119146

پیش بازی پرسپولیس - ذوب آهن؛ دستان برانکو پر از خالی/ علیمنصور کابوس سرخ‌ها

​از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تنها دیدار معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر، میان پرسپولیس و ذوب آهن روز سه شنبه و از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
پیش بازی پرسپولیس - ذوب آهن؛ دستان برانکو پر از خالی/ علیمنصور کابوس سرخ‌ها

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در آخرین دیدار خود در لیگ برتر، با تک گل دقیقه 92 شجاع خلیل زاده، مقابل ماشین سازی تبریز به پیروزی رسیدند. پیروزی شیرین سرخپوشان در این دیدار شرایط را برای شاگردان برانکو بهتر کرد. پرسپولیس در حالی به مصاف ذوب آهن می رود که این تیم مصدومان زیادی دارد. دوری طولانی مدت محمد انصاری و حسین ماهینی در کنار مصدومیت شایان مصلح و سیامک نعمتی دست برانکو را بیش از پیش برای انتخاب ترکیب اصلی خالی گذاشته است. پرسپولیس در این فصل از رقابت های لیگ برتر با 4 گل خورده، بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. شاگردان برانکو در صورت پیروزی در این مسابقه، با 27 امتیاز به رتبه سوم جدول رده بندی صعود می‌کنند. خبر خوب برای سرخپوشان، بازگشت کمال کامیابی نیا به ترکیب این تیم است.

ذوب آهن که پس از روی کار آمدن علیرضا منصوریان در دو دیدار خود، یک شکست و یک تساوی را به دست آورده است، بسیار امیدوار است تا از شرایط این روزهای پرسپولیس نهایت استفاده را ببرد. شاگردان منصوریان در دیدار مقابل فولاد خوزستان موفق شدند بازی باخته را با تساوی عوض کنند. مصاحبه های بازیکنان ذوب آهن از انگیزه بالای این تیم برای شکست دادن پرسپولیس خبر می‌دهد. علیرضا منصوریان، در بازی های رو در رو، خاطرات نه چندان خوبی را برای هواداران پرسپولیس بر جا گذاشته است. ذوب آهن با 12 امتیاز در رده 14 لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد؛ شرایطی که برای این تیم در سال های اخیر اتفاق نیفتاده بود. رحیم زهیوی به دلیل مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داده است. همچنین، حضور زبیر نیک نفس در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد.

کوبل داوری:

سید مهدی سیدعلی، حسن ظهیری، آرمان اسعدی و وحید کاظمی - ناظر: محمدرضا فلاح


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvb6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی و عجیب و جالب؛ حسینی سوپرایز برانکو برای دیدار با ذوب آهن