تاریخ انتشار: 1397/09/13 14:14
کد خبر: 119082

مدافع تیم ملی بمب نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس در نیم فصل!

شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس در نظر دارد تا برای خط دفاعی خود یک مدافع نام‌آشنا را به خدمت بگیرد.
مدافع تیم ملی بمب نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس در نیم فصل!

باشگاه پرسپولیس که دو پنجره نقل‌وانتقالاتی از سوی فیفا محروم شد و نتوانست بازیکنان جدید جذب کند، بالاخره محرومیتش در نیم‌فصل به پایان رسیده و می‌تواند بازیکن جذب کند. سرخپوشان تا اینجا با مهدی شیری، مهدی شریفی، سروش رفیعی و مهدی ترابی قرارداد بستند و این ۴ نفر در نیم‌فصل به این تیم اضافه می‌شوند.

در این بین شایعه جدایی علیرضا بیرانوند که پس از جام جهانی به راه افتاد دوباره قوت گرفته و به احتمال خیلی زیاد این دروازه‌بان ملی‌پوش نیم‌فصل پرسپولیس را ترک کرده و لژیونر می‌شود. همچنین شنیده می‌شود در صورت جدایی بیرانوند رشید مظاهری جایگزین او در تیم برانکو می شود و از سوی دیگر یک دروازه‌بان باکیفیت که احتمالا سیدحسین حسینی (دروازه‌بان استقلال تهران) است راهی ذوب‌آهن می‌شود.

با این شرایط از سهمیه جذب بازیکن بزرگسال پرسپولیسی‌ها تنها یکی باقی می‌ماند که با توجه به مصدومیت حسین ماهینی و محمد انصاری که تا پایان فصل از همراهی تیم‌شان محروم هستند، باشگاه این سهمیه را برای جذب یک مدافع اختصاص می‌دهد.

شنیده می‌شود مدافعی که قرار است شاگرد برانکو شود مرتضی پورعلی‌گنجی بوده و حتی چند وقتی است توافقاتی بین طرفین صورت گرفته و فقط امضای قرارداد باقی مانده است. مدافع تیم ملی ایران که امسال در تیم یوپن بلژیک توپ می‌زند، بار‌ها به روش‌های مختلف نشان داده پرسپولیسی بوده و بدش نمی‌آید در این تیم بازی کند.

با توجه به اینکه به احتمال بسیار زیاد سیدجلال حسینی پس از خداحافظی از تیم ملی، در پایان فصل از دوران بازیکنی هم خداحافظی می‌کند، پورعلی گنجی بهترین گزینه برای سرخپوشان بوده و می‌تواند جایگزین مناسبی برای کاپیتان پرسپولیس باشد. البته این احتمال وجود دارد که پورعلی‌گنجی تا زمان خداحافظی سیدجلال صبر کرده و در پایان فصل راهی پرسپولیس شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6z8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین خبر ممکن برای سرخ ها؛ ستاره پرسپولیس پیشنهاد تمدید را پذیرفت