تاریخ انتشار: 1397/09/13 19:15
کد خبر: 119051

با قدرت در خدمت استقلال هستم

میلاد زکی پور به خبرورزشی گفت: با دو بردی که به دست آورده‌ایم وضعیت روحی بازیکنان خیلی بهتر شده است.
با قدرت در خدمت استقلال هستم

میلاد زکی‌پور در روز دیدار با صنعت نفت و پس از کارت زردی که از داور بازی دریافت کرد در گفت‌وگویی که با خبرورزشی داشت عنوان کرد با این اخطار ۴ کارته شده و طبق قوانین جدید سازمان لیگ از همراهی استقلال در دیدار با سپیدرود رشت محروم است. این خبر پس از انتشار در روزنامه خبرورزشی در برخی رسانه‌های دیگر هم انتشار یافت تا اینکه روز گذشته زکی‌پور در تماس با خبرنگار ما این موضوع را تصحیح کرد.

* با تیم به رشت می‌روی؟

باید بروم. چون ۴ کارته نیستم.

* اما روز شنبه به ما گفتی ۴ کارته شده‌ای.

با توجه به دو کارتی که در دیدار با نفت مسجدسلیمان داشتم و تک کارتی که مقابل تراکتورسازی گرفتم، فکر کردم ۴ کارته‌ام. کسی هم این را به من نگفته بود دو کارت زرد در یک بازی که با قرمز و اخراج همراه می‌شود در همان بازی پاک می‌شود! در واقع من با کارتی که جلوی صنعت نفت گرفتم دو کارته شده‌ام.

* کادر سرپرستی و فنی تان نمی‌دانستند؟

من با توجه به آماری که برای خودم داشتم این ذهنیت را داشتم تا اینکه یک نفر این را به من گفت و متوجه شدم این هفته محروم نیستم.

* استعلام هم گرفتی؟

بله! مدیر رسانه‌ای تیم در تماس با سازمان لیگی‌ها این موضوع را پرسید و متوجه شدیم درست است و من محروم نیستم.

* برای بازی با سپیدرود آمادگی داری؟

هر روز مثل بقیه در تمرینات شرکت می‌کنم. اصلاً این‌گونه نبود که به دلیل محرومیتم کم بگذارم. الان هم اگر کادر فنی بخواهد آماده بازی هستم.

* سپیدرود را چطور حریفی می‌دانی؟

پارسال در دیدار رفت که تیم سرمربی نداشت در رشت به زمین رفتم و ۹۰ دقیقه فیکس بودم. بازی‌ای که چشمی هم محروم بود. با گل‌های داریوش شجاعیان و جابر انصاری ۲- یک بردیم. در دیدار برگشت مصدوم بودم و نتوانستم برای تیم بازی کنم.

* این بار هم برنده می‌شوید؟

تیم علی کریمی فوتبال سرسختانه‌ای بازی می‌کند. از طرفی او برابر استقلال انگیزه‌های خودش را هم دارد و قطعاً این انگیزه را به بازیکنان تیمش هم منتقل می‌کند. از طرفی آن‌ها در زمین خودشان بازی می‌کنند و حمایت هواداران‌شان را هم دارند. البته ما هم استقلالیم و قطعاً برای برد به زمین خواهیم رفت.

* چمن مصنوعی را چه می‌کنید؟

تنها مشکل بازی همین است. بازی روی چمن مصنوعی خیلی دشوار است و احتمال دارد باعث مصدومیت بچه‌ها شود البته فدای سر استقلال. قطعاً هر یک از بچه‌ها به میدان بروند با تمام وجود بازی می‌کنند.

* اوضاع تیم تان خوب است؟

روحیه همه بالاست. با دو بردی که به دست آورده‌ایم وضعیت روحی بازیکنان خیلی بهتر شده و قطعاً این به ما کمک می‌کند روبه‌روی سپیدرود با بهترین شرایط به میدان برویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rvdm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام حذفی| سایپا- صنعت نفت با یک محروم