تاریخ انتشار: 1397/09/13 20:07
کد خبر: 119043

منصوریان: مجبوریم به احترام حریف سکوت کنیم / شان ذوب‌آهن اینجا جدول نیست

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:پرسپولیس لیگ را با ۱۳-۱۴ بازیکن شروع کرده و با همان آن را ادامه داد، ما هم نتوانستیم از شانس گل‌هایمان استفاده کنیم.
منصوریان: مجبوریم به احترام حریف سکوت کنیم / شان ذوب‌آهن اینجا جدول نیست

علیرضا منصوریان بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس گفت: تیم ما اولین چیزی که نیاز دارد این است که شرایط روحی اش دگرگون شود  چون از ابتدای فصل به مرور افت روحی کرد. به نمازی خسته نباشید می گویم زحمات زیادی کشیده بود.

* 10 نفره بودیم اما پرسپولیس در باکس بود

وی ادامه داد: روند بازی ما خوب بود، در اواخر مسابقه ۱۰ نفره بودیم اما پرسپولیس در باکس بود.پرسپولیس لیگ را با ۱۳-۱۴ بازیکن شروع کرده و با همان نفرات راه را ادامه داد. ما هم نتوانستیم از شانس گل‌هایمان استفاده کنیم.

* روند تیمی ذوب آهن قطعا تغییر خواهد کرد

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: در مورد اینکه اگر مظاهری در یک صحنه صحنه حساس را نمی گرفت، شرایط ذوب آهن بدتر می شد،گفت: طبیعی است وقتی یک دروازه بان اشتباهی می‌کند بار روی دوشش می آید. او امروز نشان داد که بی دلیل در جام جهانی نبوده است و روند تیمی ما قطعا عوض خواهد شد. هم باید وضعیت فیزیکی و روحی مان جابه جا شود.

*2 بازیکن جذب خواهیم کرد

وی افزود: یکی دو بازیکن برای تقویت تیم جذب خواهیم کرد.

* پرسپولیس از ته‌مانده انرژی‌اش استفاده کرد

منصوریان با اشاره به شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس از ته مانده انرژی‌اش استفاده کرد و ریسک نکرد و در باکس ماند. البته ما هم روی ضربات کاشته می‌توانستیم بهتر کار کنیم. با این حال در تعطیلات ۵۰ روزه فرصت خوبی است تا وضعیت بدنی بازیکنان را ابتدا درست کنیم. در تیم ما ابتدا وضعیت فیزیکی بازیکنانم است بعد وضعیت تاکتیکی.

* بازوبند کاپیتانی یک تکه پارچه است

وی در مورد کاپیتانی مسلمان در این بازی گفت: مسلمان از سال ۸۵ در ذوب‌آهن بوده و بعد از حدادی‌فر یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان است. به بازیکنانم گفته‌ام بازوبند یک تکه پارچه است، بعضی بازیکنان هم کاپیتان هستند اما رسم بر این است که قدیمی‌ترین بازیکن بازوبند را ببندد. در تیم ما بازیکنان خیلی متحد و یکپارچه شده‌اند.

* مجبوریم به احترام حریف سکوت کنیم

 گزارش فارس منصوریان پس از حضور در سالن نشست خبری اظهار داشت: می‌دانم این پله‌های ورزشگاه آزادی را بالا آمده‌اید البته شما نیمی از این پله ها را بالا آمده‌اید و ما تمام آن را طی کرده‌ایم. در ورزشگاه سپاهان هم چنین مشکلی داشتیم به هر حال امروز به عنوان سرمربی تیم میهمان باید از بین هواداران حریف رد می‌شدیم وفضای فرهنگی ما هم جالب نیست اما مجبوریم به احترام حریف سکوت کنیم و گاهی اتفاقی هم رخ می‌دهد.

* پرسپولیس از دقیقه 75 کم آورد

وی افزود: ما امروز بازی را باهوش شروع کردیم. می‌دانستیم پرسپولیس روی ضربات آزاد می‌تواند به گل برسد. روی یک اشتباه گل خوردیم. اشتباهی که بد‌موقع انجام شد نمی‌گویم اشتباه فردی. بعد از آن گل پرسپولیس از دقیقه ۷۵ به بعد کم آورد. زیرا فصل را با ۱۲-۱۳ بازیکن طی کرده و می‌دانستیم که بازیکنان پرسپولیس خسته می‌شوند. متأسفانه یک بازیکن اخراجی هم دادیم. از بازی تیم راضی‌ام البته اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم روی کاشته گلزنی نیم همانطور که با کاشته گل خورده بودیم. در ابتدای نیمه دوم با اشتباه دروازه‌بان حریف می‌توانستیم به گل برسیم.

* شان ذوب‌آهن اینجا جدول نیست

منصوریان تصریح کرد: اتحاد و همدلی در تیم ما خیلی خوب شده است ما هفته آینده میزبان نفت مسجدسلمان هستیم و پس از آن ۵۰ روز فرصت داریم تا شاکله فیزیکی و تاکتیکی تیم را عوض کنیم. به جز ورزشگاه آزادی سه ورزشگاه دیگر شرایط خوبی دارد و در بقیه ورزشگاه‌ها بازیکنان باید فیزیک خوبی را نشان دهند. شأن باشگاه ذوب‌آهن در اینجای جدول نیست اما با توجه به روندی که داریم مطمئناً در این جایگاه نخواهیم ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vg8wz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی با فولاد برای شفر یک اتفاق ویژه است!