تاریخ انتشار: 1397/09/14 12:26
کد خبر: 118960

تحلیل و بررسی تک گل پرسپولیس به ذوب آهن+عکس

پرسپولیس در بازی با ذوب آهن ارایه گر بازی خوبی بود و به مراتب بهتر از حریف بازی کرد بطوریکه جدا از گلی که به ثمر رساند دو سه موقعیت خوب دیگر هم برای گلزنی داشت.
تحلیل و بررسی تک گل پرسپولیس به ذوب آهن+عکس

گل تیم پرسپولیس در بازی با ذوب آهن همانند دیدار با ماشین سازی با ارسال از سوی امید عالیشاه و ضربه سر شجاع خلیل زاده به دست آمد. گل شجاع خلیل زاده در بازی دیروز بر خلاف بازی با ماشین سازی در دقایق ابتدایی بازی زده شد اما مرور تصاویر گل نشان می دهد کادر فنی تیم پرسپولیس به خوبی ذوب آهن را آنالیز کرده بود و می دانست این تیم روی ضربات کرنر در کدام نقطه آسیب پذیر است.

برتری عددی با تیم ذوب آهن است و همان طور که در عکس اول نگاه می کنید شجاع خلیل زاده دورترین بازیکن تیم پرسپولیس به دروازه تیم ذوب آهن است. طبیعی است در چنین وضعیتی مدافعان تیم میهمان خیلی نگران شجاع خلیل زاده نباشند اما در حالی که بازیکنانی که از عقب به فضا می زنند خطرناک ترین بازیکنان هستند و بازیکنی باید مامور شود که با ورود این بازیکن به محوطه جریمه او را تعقیب کند.

و امید عالیشاه توپ را به روی تیر دو می فرستد. جایی که مهران درخشانی مهر بازی می کند. یک مدافع جوان و خوب که در جام جهانی جوانان در سال 2017 برای تیم ملی جوانان ایران به میدان آمد. او کوتاه قامت تر به نسبت سایر مدافعان تیم ذوب آهن است. شجاع خلیل زاده تایمینگ ورود به محوطه جریمه ذوب آهن و تیر دو را به خوبی رعایت کرد و زمانی که توپ در حال فرود آمدن روی سر مهران درخشانی مهر بود به هوا پرید و چنان ضربه ای به توپ زد که از دست رشید مظاهری کاری برنمی آمد.

در فوتبال امروز آنالیز مهم ترین نفش را در پیروزی تیم ایفاء می کند. این خیلی مهم است تیم وقتی صاحب ضربه کرنر می شود توپ را به کجا ارسال کند. صرفا فرستادن توپ به روی دروازه حریف شاید دستاورد به همراه نداشته باشد اما اگر توپ هدفدار ارسال شود شاید یک بار، دوبار و حتی بارها به نتیجه نرسد اما چون ارسال ارسال درستی است در نهایت نتیجه خواهد داد.

قطعا گلی که تیم پرسپولیس در بازی با ذوب آهن به ثمر رساند گل حساب شده و با برنامه بود و همین گل سه امتیاز ارزشمند برای تیم به ارمغان آورد. هر چند همان طور که اشاره شد تیم پرسپولیس در جریان بازی دو سه موقعیت خوب دیگر برای گلزنی داشت. به خصوص در موقعیتی که علی علیپور با رشید مظاهری تک به تک شد.

01

02

03

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8d6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش رئیس کمیته داوران به اظهارات برانکو