تاریخ انتشار: 1397/09/14 14:12
کد خبر: 118946

برانکو: بازی با سپاهان یکی از مهمترین‌ دربی‌های پرسپولیس است اما اصلی ترین نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برد مهمی مقابل ذوب‌آهن کسب کردیم.
برانکو: بازی با سپاهان یکی از مهمترین‌ دربی‌های پرسپولیس است اما اصلی ترین نیست

شاگردان برانکو ایوانکوویچ روز گذشته موفق شدند ذوب آهن اصفهان را شکست داده و به رده سوم جدول صعود کنند اما آن چه که بیشتر از این پیروزی به چشم آمد، عصبانیت برانکو ایوانکوویچ در طول بازی و صحبت های تند او در نشست خبری بود. برانکو در پایان تمرین امروز نیز در جمع خبرنگاران حاضر شد و صحبت های مهم و جالبی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

بعد از فینال اتفاقات بزرگی را رقم زدیم

برد بسیار مهمی بود. همه پیروزی‌ها مهم هستند. با همین بردها شخصیت‌ برندگی و اعتماد به نفس افزایش پیدا می‌کند.جایگاه فعلی نشان‌ دهنده قدرت اصلی ذوب آهن نیست. قطعا علیرضا منصوریان این تیم را بالا می‌آورد. در همین بازی مشخص شد آنها چقدر نسبت به مسابقه قبلی خود پیشرفت داشتند. ذوب آهن همیشه برای ما حریف سر سختی بوده و این برد مهمی قبل از بازی با سپاهان بود. مشخص است که بچه‌های من یک مقدار خسته هستند. آنها هر چهار پنج روز یکبار با مشکلاتی که دارند بازی می‌کنند. به بازیکنانم‌ بابت همه نتایجی که کسب کردند تبریک می‌گویم. بعد از فینال لیگ قهرمانان 4 بازی کردیم که در مجموع 3 برد و یک تساوی به دست آوردیم. در شرایطی که از لحاظ روحی و جسمی تیم تخلیه شده بود، اتفاق بزرگی را رقم زدیم.

سپاهان هم دربی است، اما بازی با استقلال بزرگترین است

نمی‌توان گفت اصلی‌ترین دربی ما بلکه این بازی یکی از مهمترین‌ دربی‌های پرسپولیس است. بازی با استقلال بزرگترین دربی ما است. بعد در دومین دربی با تراکتورسازی بازی کردیم و سومین دربی هم بازی با سپاهان است. بعد از بازی مقابل سپاهان در این مورد صحبت زیاد خواهد شد. طبیعی است که این بازی برای هر دو تیم خیلی مهم است.

من اتفاقاتی که می بینم را می گویم

من اتفاقاتی که می بینم را می گویم. اتفاقاتی که کار را به حداکثر سختی می رسانند تا ما قهرمان نشویم. از داوری گرفته تا آنجایی که مجبورمان می کنند در فیفا دی ها بازی کنیم و بقیه موارد. ما ناراحت نیستیم که هر 4، 5 روز یک بار بازی می کنیم. این موضوع پیش آمده، ما فینال لیگ قهرمانان بودیم و در واقع مشکل ما است. اما واقعیت این است که در شرایط سخت تری نسبت به تیم های دیگر برایمان بازی می گذارند.

شکایت از داوران؟

بله، موافق هستم. چون از حد و مرزها گذشته، ما فقط احترام و فیرپلی می خواهیم. هیچ کمکی از هیچ کسی نمی خواهیم و خودتان می بینید با ما چه می کنند.

اینیستا و ژاوی هم توپ طلا نبردند، مودریچ برد

از انتخاب مودریچ به عنوان بهترین بازیکن جهان خیلی خوشحالم و افتخار می کنم. به عنوان مربی سابق او که در بخشی از زندگی ورزشی اش تاثیرگذار بودم. به عنوان یک کروات خوشحالم. این برای فوتبال مهم است که چنین بازیکنانی چنین مقاماتی را کسب می کنند. نه اینیستا و ژاوی این مقام را نگرفتند و از همه مهم تر اینکه در سه بخش از انتخاب برترین ها کاندیدا بوده است.

رونالدو و مسی با کمک های پشت پرده توپ طلا می بردند!

چیزی که برای همه بازیکنان مهم است، اینکه کار و تلاش زیاد و زندگی 24 ساعته با فوتبال باید داشته باشند. او در 32 سالگی بهترین بازیکن جهان شده، با تلاش زیاد در زندگی برخلاف مسی و رونالدو. آنها واقعا با دست کاری های خیلی زیاد به عناوین گذشته رسیدند. در واقع طاقت این را نداشتند که قبول کنند یک نفر دیگر به جز خودشان قهرمان شده است. انگار فوتبال دنیا دور آنها می چرخد.

بازیکنان من بهترین می شوند

به بشار رسن هم افتخار می کنم. بازیکنان من بهترین نفرات می شوند. مودریچ در جهان، بشار در عراق، سیدجلال حسینی در ایران و بیرانوند در آسیا. خیلی به نفراتم افتخار می کنم. این برای من باعث افتخار است.

تعطیل، تعطیل، تعطیل!

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برنامه اش برای نیم فصل چیست، واکنش جالبی داشت و گفت: «تعطیل، تعطیل، تعطیل!» او می خواست با این عبارت خستگی تیمش را به رخ بکشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvb7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاهرودی: حق پنج، شش بازیکن پرسپولیس است که به تیم ملی دعوت شوند