تاریخ انتشار: 1397/09/14 22:39
کد خبر: 118884

شرایط عجیب باشگاه فرشاد احمدزاده در لهستان

یک رسانه لهستانی از قطعی‌شدن اخراج سرمربی تیم اشلانسک وروتسواو خبر داد.
شرایط عجیب باشگاه فرشاد احمدزاده در لهستان

به نقل از روزنامه پژگلاند اسپورتووه لهستان، تاده‌ئوش پاووفسکی در نشست امشب (چهارشنبه) سران باشگاه اشلانسک وروتسواو از سمت سرمربیگری این تیم برکنار می‌شود. وی پس از این به عنوان مربی در آکادمی باشگاه اشلانسک وروتسواو فعالیت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، یک سرمربی اهل جمهوری چک یا صربستان هدایت تیم اشلانسک وروتسواو را بر عهده می‌گیرد. این تیم در فصل جاری اکسترا کلاسای لهستان با کسب 4 پیروزی، 5 تساوی و 9 شکست رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی 16 تیمی را در اختیار دارد.

فرشاد احمدزاده، بازیکن ایرانی تیم اشلانسک وروتسواو است که پس از بازی‌های متوالی در هفته‌های آغازین فصل جاری اکسترا کلاسای لهستان مورد بی‌اعتنایی سرمربی قرار گرفت و به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شد. پاووفسکی، سرمربی اشلانسک وروتسواو مدتی قبل گفته بود مهم‌ترین جنبه‌ای که نقش اصلی در شرایط کنونی فرشاد احمدزاده  دارد فیزیکی است. در تیمم بازیکن باید سرعتی و قدرتمند باشد. در کار دفاعی نیز شرکت کند. ما در زمین به بازیکن یک‌جانبه‌‌ای که در کار دفاعی فعال نیست نیاز نداریم.

همچنین سایت پولست اسپورت لهستان از فروش باشگاه اشلانسک وروتسواو در آینده‌ای نزدیک خبر داد. شهرداری شهر وروتسواو مالک 55 درصد سهام این باشگاه است و اعلام کرد: بودجه‌ سال 2019 نیز به تصویب رسید اما قصد فروش باشگاه اشلانسک را داریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8dj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


9 نفر مقصر ناکامی پرسپولیس در فینال آسیا