تاریخ انتشار: 1397/09/15 15:07
کد خبر: 118816

امامی فر: این استقلال با آن استقلالی که شرایط خوبی نداشت فرق کرده است

علیرضا امامی‌فر مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: استقلال بازی‌های متفاوتی نشان داده و با آن استقلالی که شرایط خوبی نداشت فرق کرده است.
امامی فر: این استقلال با آن استقلالی که شرایط خوبی نداشت فرق کرده است

علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار فردا با استقلال گفت: مثل همیشه یک بازی با اهمیت بالایی داریم. در 4 بازی گذشته‌مان فقط برابر نفت مسجدسلیمان نتوانستیم از امتیاز میزبانی‌مان استفاده کنیم. در بازی با نساجی هم نتوانستیم 3 امتیاز بگیریم. استقلال بازی‌های متفاوتی نشان داده و با آن استقلالی که شرایط خوبی نداشت فرق کرده و نتایجی که در این هفته‌ها گرفته نشانگر این است که شفر کارش را به خوبی انجام می‌دهد. امیدوارم با حمایت هواداران عزیزمان بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم و آنها را خوشحال کنیم.

وی درباره محروم و مصدوم تیمش در دیدار برابر استقلال گفت: علی عباسی مصدوم هست و میلاد شیخ سلیمانی هم در بازی با نساجی کارت قرمز گرفت و فردا برابر استقلال نمی‌تواند بازی کند.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت افزود: کادرفنی سعی می‌کند بعد از هر بازی 2-3 بار بازی تیم را ببیند. یکی از فاکتورهایی که شما می‌توانید داشته باشید ضدحمله و بازی سریع است. ما در بازی با نساجی هم روی ضدحملات خیلی موثر بودیم و موقعیت‌هایی داشتیم و این کار را می‌توانیم به خوبی انجام دهیم ولی در بازی با استقلال فقط به فکر ضدحمله نیستیم. باید ببینیم آقای کریمی درباره انتخاب بازیکنان به چه جمع‌بندی می‌رسد و بعد از آن به نتیجه می‌رسیم که فردا به چه شکلی می‌خواهیم بازی کنیم.

امامی‌فر درباره این موضوع که صحبت‌هایی مبنی بر افزایش قیمت بلیت شده است، عنوان کرد: صحبت‌هایی شده است، با توجه به شرایط ما در راستای ساختارسازی باشگاه و اینکه تیم باید به باشگاه تبدیل شود و یکی از مشکلات ما در این راستا  تامین منابع مالی است، در این زمینه پیشنهادی داده شده که با مخالفت شدید آقای کریمی مواجه شد و با توجه به علاقه وافری که هواداران به سپیدرود دارند این پیشنهاد رد شد. پیشنهادهای دیگری هم مبنی بر کمک‌های مردمی است که ما جوانب را می‌سنجیم که ببینیم این طرح موفق می‌شود یا خیر.

وی درباره جدایی بازیکنان از سپیدرود گفت: این موضوع کاملا توافقی بود. حتی بازیکنان روز آخر آمدند و با تیم خداحافظی کردند. شرایط بابک حاتمی فرق می‌کرد و به دلیل مصدومیت از جمع ما جدا شد. امین منوچهری هم در تمرین حاضر شد و با همه بازیکنان و کادرفنی خداحافظی کرد. در فوتبال حرفه‌ای چنین اتفاقاتی هم برای مربی و هم بازیکن می‌افتد. باشگاه برای رسیدن به هدفش این حق را دارد که ابزارهایش را انتخاب کند. درباره جایگزینی آنها اسامی را مدنظر داریم و باید ببینیم با توجه به شرایط مالی باشگاه و شرایط فنی بازیکنان تصمیم‌گیری می‌کنیم. باید تجزیه و تحلیل کنیم و با توجه به شیوه‌ای که نیم‌فصل دوم می‌خواهیم بازی کنیم درباره انتخاب بازیکن تصمیم بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdkyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی نساجی از سمتش استعفا داد/ بحران در نساجی مازندران