تاریخ انتشار: 1397/09/16 23:01
کد خبر: 118661

استقلال و شفر رکورد زدند؛ این آبی خطرناک!

با پیروزی ۵ بر صفر استقلال مقابل سپیدرود بهترین پیروزی این تیم در دوران مربیگری وینفرد شفر ثبت شد.این پنجمین پیروزی با اختلاف ۵ گل یا بیشتر استقلال در ادوار لیگ برتر است و در کنار پرسپولیس رکورددار تاریخ این مسابقات هستند.
استقلال و شفر رکورد زدند؛ این آبی خطرناک!

 وینفرد شفر از زمان حضور در استقلال بردهای قاطع و پرگلی را برای آبی‌پوشان بدست آورده است.پیروزی پرگل امروز استقلال برابر سپیدرود نه تنها بهترین پیروزی دوران مربیگری شفر در استقلال است بلکه بهترین برد ۶ فصل اخیر استقلال است.استقلال تا پیش از این در لیگ برتر یک بار پیروزی با اختلاف ۶ گل و ۳ بار برد با تفاضل ۵ گل را تجربه کرده بود.با این نتیجه استقلال در کنار پرسپولیس با ۵ بار پیروزی با تفاضل ۵ گل یا بیشتر رکورددار تاریخ لیگ برتر شدند. به همین بهانه بهترین پیروزیهای استقلال در تاریخ لیگ برتر مرور شده است.

لیگ هشتم: استقلال ۶- استقلال اهواز۰

بازی استقلال و استقلال اهواز در هفته هفتم لیگ هشتم یکی از بازیهای جالب ادوار لیگ برتر است.استقلال تا قبل از این مسابقه با یک بازی کمتر در رتبه هفدهم جدول جای داشت هرچند که استقلال در لیگ شانزدهم رتبه آخر جدول ۱۶ تیمی جای گرفته بود ولی از نظر رتبه باید رتبه هفدهم را بدترین رتبه تاریخ استقلال در لیگ برتر قلمداد کرد.استقلال توانست حریف همنام اهوازی خود را با ۶ گل شکست دهد.استقلال با این پیروزی نه تنها ۳ امتیاز این بازی را بدست آورد بلکه تفاضل گل خود را نیز بهبود داد تا با جهشی شگفت‌انگیز در رتبه هفتم جدول جای گیرد.این بیشترین میزان صعودی است که یک تیم در یک هفته در جدول رده‌بندی در تمامی ادوار لیگ برتر تجربه کرده است.

لیگ هشتم: استقلال ۵- پیام خراسان۰

استقلال در ادامه لیگ هشتم و در هفته آخر نیم فصل اول میزبان پیام خراسان بود و با ۵ گل این تیم را شکست داد.سیاوش اکبرپور در آن بازی هت تریک کرد و آرش برهانی نیز ۲ گل دیگر برای استقلال به ثمر رساندند.استقلال در لیگ هشتم هفتاد گل به ثمر رساند و بهترین خط حمله تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد و نهایتاً همین پیروزهای با اختلاف گل بالا، به این تیم کمک کرد تا با تفاضل گل بهتر قهرمان لیگ شود.

لیگ نهم: ابومسلم مشهد ۰استقلال ۵

 استقلال در لیگ نهم تحت هدایت مرفاوی در هفته قبل از دربی باید در مشهد به دیدار ابومسلم می‌رفت و توانست به یک پیروزی قاطع دست یابد.این بازی در نیمه اول گلی نداشت ولی نیمه دوم یک طرفه‌ترین نیمه دوم تاریخ لیگ برتر شکل گرفت و استقلال با ۵ گل که توسط فرهاد مجیدی،آرش برهانی،حسین کاظمی، مهدی سیدصالحی و سیاوش اکبرپور به ثمر رسید حریف را از پیش رو برداشت.

لیگ دوازدهم: فجرسپاسی ۰ استقلال ۵

استقلال در لیگ دوازدهم رقابت نزدیکی با سپاهان برای فتح لیگ برتر داشت و در شرایطی که در هفته بیست و ششم دیدار سختی برای این تیم در شیراز و مقابل فجرسپاسی پیش‌بینی می‌شد استقلال با ۵ گل فجرسپاسی را شکست داد و نهایتا در پایان فصل نیز قهرمان شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9e65

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی ناخوشایند برای شفر در رشت