تاریخ انتشار: 1397/09/17 00:21
کد خبر: 118649

شفر با جوانانش قصد عاقبت به خیری در پیش گرفته است!

فرشید باقری اینروزها همای سعادت پیرمرد آلمانی شده است!
شفر با جوانانش قصد عاقبت به خیری در پیش گرفته است!

روح الله سلطانی لشکناری؛ تیم پرطرفدار و محبوب استقلال بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ چند بازیکن خوب خود را از دست داد و با کوچ ستارگان این تیم به خارج از کشور  و ورود چندین بازیکن جوان به این تیم در هفته های اول قافیه را به تیم های بزرگ لیگ برتر باخت و اندکی از صدر دور شد.

باخت سنگین مقابل السد قطر در چمپیونز لیگ آسیا در استادیوم آزادی و حذف از جام حذفی مقابل سایپا ده نفره باعث اعتراض هواداران این تیم شد و تیفوسی های آزادی خواهان جدایی شفر و بعضی از بازیکنان بودند. اما پیرمرد کاربلد آلمانی با اعتماد به جوانان و نتایج درخشانی که در چند بازی کسب کرده، امیدها را به اردوگاه تیم پرطرفدار استقلال زنده کرد و برد ۵ بر صفر مقابل سپیدرود ته جدولی دوباره هواداران این تیم را امیدوار کرد و شاید در آخرین بازی این تیم مقابل پدیده مشهد مجددا بعد از چند ماهی سکوهای آزادی مانند آسمان تهران آبی شود. یک هافبک بازیساز ویک مهاجم ششدانگ در سوپر جام‌ آسیا می تواند کمربند میانی و حمله استقلال را شاداب کند

عیار تیم شفر در بازی عقب مانده این تیم مقابل یحیی گل محمدی مربی پرتوان پدیده مشهد مشخص خواهد شد. استقلال اگر پیروز  میدان تیم مشهدی شود و با تعطیلی ۵۰ روزه لیگ برتر و با ورود چند بازیکن خوب از جمله جپاروف ، در دور برگشت لیگ برتر میتواند بعد از چند سال به روزهای خوب خود برگردد و اما در صورت باخت به تیم گل محمدی مجدد وارد بحران بزرگی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kzp7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چالشی بزرگ پیش روی سرمربی استقلال