تاریخ انتشار: 1397/09/17 16:02
کد خبر: 118580

فرشید باقری: همه از گلزنی جابر انصاری خوشحال شدیم/ در پست هافبک دفاعی بازی نمیکنم

هافبک گل‌زن استقلال درباره شرایط خودش و تیم استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
فرشید باقری: همه از گلزنی جابر انصاری خوشحال شدیم/ در پست هافبک دفاعی بازی نمیکنم

فرشید باقری که دو گل به سپیدرود رشت زد و این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد، در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال، به سوالات مختلفی پاسخ داد.

* ارزیابی از بازی با سپیدرود؟

به نظر من یک بازی منظم و بسیار خوب را ارائه دادیم. فوتبال تاکتیکی و خوبی را به نمایش گذاشتیم و با روش‌های مختلف گل زدیم. تیم برتر زمین بودیم. برای تیم سپیدرود احترام قائلم ولی فکر می‌کنم استقلال شایستگی این پیروزی و این نتیجه را داشت و این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم.

* به خوبی در پست جدید جا افتاده‌ای؟

بله همین طور است. مدتی است که در پست جدیدی بازی می‌کنم و کمی جلوتر آمده‌ام و به دروازه نزدیک‌تر می‌شوم و طبیعتا موقعیت گلزنی بیشتری برایم ایجاد می‌شود. خیلی خوشحالم که توانستم از موقعیت‌هایم استفاده کنم ولی وقتی تیم به موفقیت می‌رسد تلاش همه بازیکنان و اعضای کادرفنی است. مهم این است که روند رو به رشد استقلال ادامه‌دار باشد و در سایر بازی‌ها هم موفق باشیم.

*خیلی‌ها فکر می‌کنند که تو و علی کریمی در یک خط بازی می‌کنید.

من سال‌ها به عنوان هافبک دفاعی بازی کرده‌ام ولی الان با تصمیم آقای شفر جلوتر از علی کریمی بازی می‌کنم و علی هافبک دفاعی است. ما کنار هم بازی نمی‌کنیم بلکه من جلوتر از علی بازی می‌کنم و او به دروازه خودی نزدیک‌تر است. البته خیلی مواقع و به خاطر مسایل تاکتیکی جایمان را عوض می‌کنیم.

* نظرت راجع به استقبال گرم از تیم در رشت چیست؟

همه چیز خیلی خوب بود. استقلالی‌های زیادی در رشت حاضر بودند و از زمان ورودمان استقبال بسیار خوبی از ما شد و هواداران زیادی هم مقابل هتل بودند. در ورزشگاه هم خیلی از ما حمایت شد. از هوادارانمان ممنونم که با وجود بارندگی شدید در رشت یک لحظه هم ما را تنها نگذاشتند.

* جابر هم گلزنی کرد و احساساتی شد.

از گلزنی جابر خیلی خوشحال شدم. بعد از مدت‌ها بازی کرد و گلزنی کرد. همه تیم از گلزنی او خوشحال شدند. جابر خیلی تحت فشار بود و با فشارهایی که به او وارد کردند در حقش کم لطفی شد. او هر وقت برای تیم بازی کرده عملکرد خوبی داشته و خوشحالم که توانست یکی از گل‌ها را به ثمر برساند.

* هر چه از زمان بازی‌ها می‌گذرد، استقلال هماهنگ‌تر می‌شود.

بله، سرمربی ما بارها در این باره حرف زده و توضیحات کامل را داده است. ما در تمرینات خیلی تلاش می‌کنیم و همه بازیکنان به دنبال بهتر شدن تیم هستند و با تمام وجود برای بهتر شدن تلاش می‌کنند. شرایط استقلال الان طوری است که همه بازیکنان مثل قطعات مختلف یک ماشین، هماهنگ عمل می‌کنند. همه بازیکنان کارشان را خوب انجام می‌دهند که تیم عملکرد خوبی دارد. فرقی هم نمی‌کند چه کسی روی نیمکت باشد و چه کسی در زمین باشد. شما دیده‌اید که هر کدام از بازیکنان به صورت تعویضی وارد زمین می‌شوند هم با تمام وجود می‌جنگند.

* به عنوان سوال آخر، برای خیلی‌ها سوال است که چرا بعد از گلزنی به سمت بیژن طاهری رفتی؟

من باور دارم با تمرین همه چیز درست می‌شود. از آقای طاهری ممنونم که در چند هفته گذشته با من تمرینات اختصاصی شوت‌زنی انجام داد. من هم دو گل دیروز را با شوت‌زنی به ثمر رساندم. از زحمات ایشان و سایر اعضای کادرفنی ممنونم و به همین دلیل شادی گلم را با ایشان تقسیم کردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epq66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر: از داور بازی ممنونم