تاریخ انتشار: 1397/09/17 16:33
کد خبر: 118577

کار سخت بازیکن ملی پوش استقلال برای بازگشت به ترکیب اصلی

پژمان منتظری بعد از هفته‌ها دوری از میدان، در دیدار استقلال مقابل سپیدرود روی نیمکت این تیم نشست اما فرصت بازی پیدا نکرد.
کار سخت بازیکن ملی پوش استقلال برای بازگشت به ترکیب اصلی

پژمان منتظری مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال از ابتدای این فصل یکی از ثابت ترین بازیکنان این تیم بود و به شکلی تغییر ناپذیر در همه بازیها به کار گرفته می شد. 

منتظری تا هفته نهم هم برای این تیم باز کرد و به دلیل آسیب دیدگی از هفته دهم از ترکیب آبی پوشان بیرون رفت. بازی استقلال و سپیدرود پنجمین دیداری بود که این ملی پوش در ترکیب تیمش حضور نداشت.

بعد از مصدومیت منتظری، زوج جوان دانشگر - چشمی در قلب خط دفاعی آبی پوشان تشکیل شد که شکل گیری این زوج مصادف شد با افت فاحش تعداد گلهای خورده آبی پوشان.

تیم استقلال که در ۹ بازی نخستش از پژمان منتظری استفاده می کرد، ۵ بار دروازه اش باز شد و ۵ بازی بعدی بدون منتظری تنها یک بار گل خورد. این آمار گویای این مطلب است که آبیها با منتظری قدری بیشتر از یک گل به ازای هر ۲ بازی خورده اند و بدون منتظری یک گل به ازای ۵ بازی دریافت داشته اند.

حال که منتظری رفته رفته به شرایط بازگشت به میدان رسیده است، به نظر می رسد باتوجه به هماهنگی ایجاد شده بین دانشگر و چشمی، کار ساده ای برای بازگشت به ترکیب ثابت آبی پوشان نداشته باشد. باید دید در بازیهای آینده شفر به چه شکلی از این ۳ مدافع استفاده خواهد کرد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apgqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بحران السد در آستانه دیدار با استقلال