تاریخ انتشار: 1397/09/17 18:57
کد خبر: 118560

در جلسه مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس چه گذشت؟

مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه‌ای که با یکدیگر داشتند در خصوص آخرین وضعیت مدیریت در این باشگاه به صحبت پرداختند.
در جلسه مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس چه گذشت؟

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز بعد از تمرین این تیم در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد تا با برانکو سرمربی پرسپولیس دیدار داشته باشد. 

در این دیدار حمیدرضا گرشاسبی دقایقی برای برانکو صحبت کرد و به او درباره شرایط پیش آمده مبنی بر عدم اشتغال به کار بازنشستگان توضیحاتی ارائه داد. گرشاسبی به برانکو گفت که به دلیل بحث بازنشستگی و مسائلی که به وجود آمده شاید دیگر نتواند در پرسپولیس حضور داشته باشد اما تا زمانی که به او به صورت رسمی گفته نشود در پرسپولیس کارها را انجام می‌دهد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین به سرمربی تیمش توضیح داد که منتظر اعلام مسئولان وزارت ورزش است تا تکلیفش در پرسپولیس مشخص شود اما در کنار این باشگاه خواهد بود تا مشکلی پیش نیاید. 

در این دیدار برانکو هم به مدیرعامل باشگاهش گفت که آنها حامی گرشاسبی هستند اما به هر حال در اجرای قانون نمی‌توان مداخله‌ای انجام داد و باید همه مطیع قانون باشند. برانکو همچنین ابراز امیدواری کرد که شرایط پرسپولیس نباید دستخوش تغییرات شود. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به سرمربی تیمش گفت که همه ما مطیع قانون هستیم و باید ببینیم که چه تصمیمی در نهایت درباره وضعیت بازنشستگان شاغل در ارگان‌های دولتی اتخاذ می‌شود. همچنین طرفین در مورد اینکه باید پرسپولیس در نیم‌فصل تقویت شود، تأکید کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8ne7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی: ۲۰ هزار بلیت فینال تاکنون فروخته شده است