تاریخ انتشار: 1397/09/22 16:43
کد خبر: 117899

تارتار: پرسپولیس شخصیت تیمی ‌اش بالاتر رفته اما خسته هستند

سرمربی موفق پارس جنوبی که در فصل گذشته توانسته در تهران به تساوی برابر پرسپولیس دست یابد، ابراز امیدواری کرد تیمش در این بازی ضمن ارائه نمایش مناسب به نتیجه نیز دست یابد.
تارتار: پرسپولیس شخصیت تیمی ‌اش بالاتر رفته اما خسته هستند

مهدی تارتار که سومین فصل حضورش در پارس جنوبی را پشت سر می‌گذارد، برای سومین بار روی نیمکت این تیم باید تیمش را برابر پرسپولیس هدایت کند. دو تقابل قبلی با برتری پرسپولیس در جم و تساوی در تهران همراه بوده است.

تارتار در ابتدای صحبت‌هایش در نشست خبری پیش از این بازی گفت: ما برابر تیم خوب و یکدست پرسپولیس قرار میگیریم و بازی سختی برای هر دو تیم است. ما تیم خوبی در این دو فصل بودیم و بازی با کیفیتی برابر تیم های بزرگ عمل کردیم و به بازیکنان ایمان داریم. در طول هفته بچه ها باانکیزه کار کردند و انتطار یک بازی زیبا را داریم.

سرمربی پارس جنوبی در خصوص اینکه برخلاف بازیکنان  تیم آیا پنجاه درصد گرفته گفت: نه چنین چیزی نیست و ما هم همانند دیگر بازیکنان ۳۵ گرفتیم و خودم آن را تقسیم کردم.

تارتار در رابطه با اینکه فصل گذشته علیرغم نمایش خوب نتوانسته برابر آنها به نتیجه دست یابد و اکنون با توجه له شرایط این تیم این امیدواری را دارد یا خیر کفت:پرسپولیس با توجه به اینکه به فینال آسیا راه یافت شخصیت تیمی ‌اش بالاتر رفت. آنها البته خسته هستند و تعداد بازیکن کمتری دارند. آنها ۵ روز پیش برابر سپاهان بازی کردند اما ما استراحت کردیم. با این حال امیدوارم بتوانم یک نمایش خوب در کنار نتیجه را در پایان بازی فردا شاهد باشیم

سرمربی پارس جنوبی در واکنش به این سوال که آیا با توجه به حواشی اخیر نگرانی بابت بازی فردا و با این مساله که فصل کذشته نیز کرمانشاهی برابر استقلال قضاوت پر ماجرایی را داشته نگرانی در این خصوص ندارد گفت: به سلامت داوران شک نداریم و همیشه می خواهم عدالت را رعایت کنند و انتظار نداریم حقی از ما گرفته شود. امسال اما بازی های اقای کرمانشاهی را دیدم و ایشان مورد خاصی نداشت و امیدوارم فردا نیز یک بازی خوب از دو تیم باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rxdm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شعار عجیب هواداران استقلال علیه پرسپولیس و تشکر از تارتار!