تاریخ انتشار: 1397/10/14 21:21
کد خبر: 115137

شایعه بود؛ آدبایرو از استقلال دور شد!

سرپرست باشگاه استقلال گفت: حسینی سرمایه استقلال است و جدایی او از جمع ما صحت ندارد.
شایعه بود؛ آدبایرو از استقلال دور شد!

 امیر حسین فتحی در خصوص حضور فرهاد مجیدی در استقلال گفت: من همیشه ارتباطم با مجیدی خوب بوده و با او در ارتباط بودم. او سرمایه استقلال است و حضورش در استقلال مفید است.امیدوارم با حضور او در استقلال هم مجیدی با تجربه شود و هم اتفاقات خوبی برای استقلال رخ خواهد داد.

وی در خصوص حضور فورکل در استقلال گفت:او یکی از مربیان جوان آلمانی است که او را از فدراسیون فوتبال آلمان استعلام گرفتیم. قرار است او در تیم های پایه هم به ما کمک کند. او از مربیان جوانپرور است که به تیم ما در قطر اضافه خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به اردوی قطر گفت: مقدمات کار برای حضور 2 هفته ای برای کمپ قطر فراهم شده و ان شاالله تیم یکشنبه راهی قطر خواهد شد.

فتحی در خصوص شایعه حضور آدبایور گفت: اسامی زیادی را در صفحات مجازی دیدم که واقعیت نداد. ما با شفر صحبت و لیستی را تهیه کردیم. با توجه به محدومیت های مالی که داریم با برخی بازیکنان مذاکره کردیم.

وی در خصوص شایعه جدایی حسینی گفت: حسینی از جوانان استقلال است که حدود 7 سال در این باشگاه زحمت کشیده است.او اصلا جزو خروجی ها نیست و جزو سرمایه های باشگاه ما محسوب می شود و در خدمت او هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص جباروف گفت: با این بازیکن صحبت کرده و مطالباتش را هم پرداخت کردیم. امیدوارم به زودی به ما جوا بدهد در غیر این صورت از نام او صرف نظر خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9pwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتمام حجت فتحی با ستاره ازبک