تاریخ انتشار: 1397/10/18 19:22
کد خبر: 114596

سه بازی دوستانه در برنامه اروپایی سپاهان

مردان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قلعه‌نویی پنجشنبه هفته آینده ‌‌‌‌‌‌برای برگزاری ‌‌‌‌‌‌اردوی نیم فصل راهی کشور ترکیه می‌شوند تا در شهر آنتالیا تمرینات خودشان را پیگیری کنند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و سه بازی دوستانه خواهند داشت.
سه بازی دوستانه در برنامه اروپایی سپاهان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان که این روزها تمرینات ‌‌‌‌‌‌آماده‌سازی نیم فصل را ‌پشت سر می‌گذارد، بعدازظهر فردا در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف تیم پدیده خواهد رفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. بازیکنان سپاهان پس از این بازی چهارشنبه شب به اصفهان بازمی‌گردند تا تمریناتشان را در خانه پیگری کنند.

سپاهان در حال حاضر مصدومی ندارد و بازیکنان این تیم آماده و سرحال هستند. مردان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قلعه‌نویی پنجشنبه هفته آینده ‌‌‌‌‌‌برای برگزاری ‌‌‌‌‌‌اردوی نیم فصل راهی کشور ترکیه می‌شوند تا در شهر آنتالیا تمرینات خودشان را پیگیری کنند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان روی برگزاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بازی دوستانه تأکید زیادی دارد و به همین خاطر این تیم در اردوی نیم فصل خودش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌با تیم‌هایی ‌‌‌از سطح اول فوتبال روسیه، ترکیه و مراکش بازی دوستانه برگزار خواهد کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. سپاهان لیست خروجی ندارد و فقط ممکن است جلال‌الدین علی‌محمدی به درخواست خودش از این تیم جدا شود، البته او مورد توجه کادر فنی قرار دارد اما به هر حال ممکن است کادر فنی را مجاب به صدور رضایت‌نامه کند. 

در مورد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ لیست ورودی سپاهان با پیگیری‌های خبرنگار فارس، ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مشخص شد این تیم پس از تقویت خط حمله ‌‌‌در تلاش برای تقویت‌‌‌ خط هافبک نیز هست و به همین خاطر با چند گزینه خارجی در حال مذاکره است. شنیده می‌شود کادر فنی سپاهان برای جذب بازیکن خارجی وسواس ‌‌‌‌‌‌‌‌زیادی به خرج می‌دهد و قصد دارد یکی، دو بازیکن خوب و تأثیرگذار مانند کی‌روش را به تیم اضافه کند تا با توجه به وضعیت ارزی موجود، هزینه‌های باشگاه بیهوده نباشد، ضمن اینکه باشگاه سپاهان به تعهدات مالی خودش تا نیم فصل عمل کرده و کلیه اعضای تیم تاکنون حدود ۵۰ درصد دریافتی داشته‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ojbm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سپاهانی ها راهی ترکیه خواهند شد؟!