تاریخ انتشار: 1397/10/18 21:48
علی کریمی در نظر دارد یک مهاجم خارجی جذب کند
کد خبر: 114583

بسته شدن لیست سرخ ها با جذب مهاجم خارجی

علی کریمی در نظر دارد تا یک مهاجم خارجی را به لیست بازیکنان خود برای نیم فصل دوم اضافه و مشکلات هجومی تیمش را اینگونه برطرف کند.
 بسته شدن لیست سرخ ها با جذب مهاجم خارجی

 آمار هفت گل زده در 15 بازی برای سپیدرود عنوان بدترین خط حمله را به نام آن‌ها زده است. هر چند که با اضافه شدن محمد غلامی روند این تیم بهبود یافت اما باز هم همان عملکرد ضعیف به نمایش گذاشته شد تا علی کریمی در صدد رفع نقاط ضعف تیمش باشد.

به همین واسطه پیام صادقیان در خط هافبک اولین خرید سپیدرود برای تغییر شرایط بود. آن‌ها در پست هافبک هجومی از کمبود یار رنج می‌بردند که حالا با ورود این بازیکن کمی خیال آن‌ها از این منطقه راحت شود. اما اولویت بعدی سرمربی سرخپوشان جذب مهاجم برای تیمش است. آن‌ها که با چند بازیکن داخلی برای حضور در رشت صحبت کرده بودند در نهایت نتوانستند رضایت آن‌ها را کسب کنند و به همین دلیل تمام تمرکز خود را برای آوردن یک مهاجم خارجی گذاشته‌اند.

گویا رزومه چند مهاجم اروپایی در اختیار علی کریمی قرار گرفته و او به دنبال این است با تست فنی آن‌ها در نهایت یک مهاجم را به لیست تیمش اضافه کند. با توجه به زمان زیادی که از نقل و انتقالات باقی مانده سرمربی سپیدرود قصد ندارد با عجله بازیکنی را جذب کند و باید در آینده منتظر حضور یک مهاجم با کیفیت در سپیدرود بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7gpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور یک مدافع گرجستانی در تمرینات سپیدرود