تاریخ انتشار: 1397/10/19 14:09
کد خبر: 114503

گزارش تمرین استقلال؛ خوش و بش مجیدی با آبی پوشان و نگرانی شفر +تصاویر

فرهاد مجیدی، مربی جدید تیم فوتبال استقلال برای نخستین بار در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد.
گزارش تمرین استقلال؛ خوش و بش مجیدی با آبی پوشان و نگرانی شفر +تصاویر

تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر پس از چهار روز اعتصاب از ساعت 11 امروز (چهارشنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی و پشت درهای بسته برگزار شد.

* امیرحسین فتحی و فرهاد مجیدی همزمان در محل تمرین حضور یافته و پس از خوش‌وبش به سمت رختکن رفتند. مجیدی پس از ورود به رختکن مورد استقبال وینفرد شفر، خسرو حیدری، سیدمهدی رحمتی و دیگر اعضای تیم قرار گرفت.

* پس از خوش‌وبش‌های مجیدی با بازیکنان، همه به داخل زمین رفتند. فتحی نیز همه بازیکنان را دور خود جمع کرد تا دقایقی برای آنها صحبت کند. سرپرست باشگاه استقلال ضمن تشکر از صبوری و تحمل بازیکنان، اعلام کرد که مشکلات مالی حل شده است و با قدرت برای نیم‌فصل دوم آماده شوند تا به قهرمانی برسند.

* امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال همچنین به بازیکنان اعلام کرد که اعضای تیم برای اردوی قطر جمعه یا شنبه راهی این کشور خواهند شد.

* وینفرد شفر که از برخی اقدامات باشگاه استقلال ناراحت بود، خیلی از خود چهره خندانی نشان نمی‌داد و نگران شرایط تیمش بود.

* مجیدی که با لباس شخصی در محل تمرین حضور داشت، پس از صحبت‌های فتحی در بین بازیکنان به رختکن رفت و لباس پوشید تا در تمرین شرکت کند. این نخستین حضور مجیدی به عنوان مربی در تمرین استقلال بود.

* زمانی که مجیدی همراه بازیکتان می‌دوید، برخی از بازیکنان که هم‌بازی او بودند به مربی استقلال گفتند آمادگی خوبی دارد و بهتر است برای تیم بازی کند!

* روزبه چشمی، پژمان منتظری و وریا غفوری به دلیل حضور در تیم ملی در تمرین غایب بودند. علی کریمی نیز به خاطر مصدومیت حضور نداشت. اللهیار صیادمنش و مهدی قائدی هم در اردوی تیم امید حضور دارند.

گزارش تصویری تمرین استقلال که سایت باشگاه منتشر کرده است را در زیر مشاهده می‌کنید:

iOeMuPZQzXGB

TfWKiaoj5oUL

mn9nmqEWnxXC

RqrQPhzGdtES

vm1yCy3Da3SV

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48r5ow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سهرابیان: بازی کردن در استقلال خیلی سخت است