تاریخ انتشار: 1397/10/20 14:33
کد خبر: 114372

مالک باشگاه نساجی: تجربه بد در فصل گذشته باعث طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی شده است

مالک باشگاه نساجی گفت: اگر پروسه انتخاب سرمربی انقدر طول کشیده فقط به این خاطر است که ما تجربه بدی را در فصل گذشته گذراندیم، بسیاری از مردم نگران هستند اما ما با تمام قدرت، تیمی را می‌سازیم تا همه از آن لذت ببرند.
مالک باشگاه نساجی: تجربه بد در فصل گذشته باعث طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی شده است

فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی با حضور در جمع بازیکنان این تیم با بیان اینکه نیم‌فصل اولی که به نساجی آمده بودم، با شرایطی سخت‌تر از امروز مواجه شده بودیم و فقط ۹ بازیکن برای ما مانده بود، اظهار کرد: در حال حاضر هم با توجه به اینکه تمام نگاه‌مان برای پیشرفت باشگاه است اما یکسری مشکلات ناخواسته برای ما به‌وجود آمد.

وی با عنوان اینکه همه تیم‌های لیگ برتری با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و تیمی بدون عیب و ایراد نداریم، افزود: هر چقدر هم دوست داشتیم به شرایط اولیه برگردیم اما نشد، ما در بدترین اوضاع و احوال کام‌بک‌های موفقیت‌آمیزی داشتیم.

مالک باشگاه نساجی با اشاره به اینکه مرد واقعی کسی است که در شرایط بحرانی بتواند درست رفتار کند تا به شرایط عادی و ایده‌آل بازگردد، بیان کرد: همه ما متعلق به یک باشگاه هستیم و باید تلاش کنیم تا به شرایط آرمانی برسیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه نساجی با عنوان اینکه یکسری وظایف به عهده ما و یکسری وظایف نیز به‌ دوش شماست، خاطرنشان کرد: شما موظفید با قدرت به کار خودتان ادامه دهید و برای من بسیار مهم است که در چنین شرایطی چه کسی همدل و در کنار باشگاه است.

صنیعی‌فر تصریح کرد: پای آبرو و حیثیت باشگاه نساجی در میان است و چشم یک استان و چند میلیون هوادار به شماست، اگر کسی احساس می‌کند نمی‌تواند با این شرایط کار کند و می‌خواهد بگوید من با آقای فلانی هستم و این حرف‌ها، هیچ مشکلی نیست و ما با کسی دشمنی نداریم، خیلی دوستانه با هم خداحافظی می‌کنیم اما اگر دوست دارید در کنار ما بمانید لطفاً هیچ بهانه‌ای نیاورید.

وی با اعلام اینکه در نیم‌فصل دوم می‌خواهیم با قدرت وارد رقابت‌ها شویم، اضافه کرد: کاری با تیم‌های دیگر ندارم که چند تا یار گرفتند، کارم با تیم خودم و مردانگی و غیرت تیمی است که دارم با آن کار می‌کنم، دوست دارم همانی که تا الان بودید، باشید و همه روی قدرت شما حساب کنند و از شما بترسند؛ توجه داشته باشید اگر کسی وارد این گود شد، باید تا آخرش همراه ما باشد، وظیفه شما این است که در چنین شرایطی خودتان را نشان دهید. 

مالک باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه ما از نظر سخت‌افزاری از همه تیم‌ها بهتریم و از لحاظ پرداختی به بازیکنان‌مان هم عقب نیستیم، اگر فکر می‌کنید ما برای شما کم گذاشتیم، لطف کنید تیم‌های دیگر را هم ببینید، ادامه داد: درصدی را هم قبل از شروع نیم‌فصل دوم برای شما تدارک دیدیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه نساجی یادآور شد: اگر پروسه انتخاب سرمربی طولانی شده فقط به این خاطر است که ما تجربه بدی را در فصل گذشته گذراندیم، بسیاری از مردم نگران هستند اما ما با تمام قدرت، تیمی را می‌سازیم تا همه از آن لذت ببرند.

صنیعی‌فر با اشاره به اینکه هیأت مدیره و تیم حقوقی باشگاه در حال انجام کارها هستند، در رابطه با مشکل برخی از قراردادهای بازیکنان گفت: تیم حقوقی در حال بررسی این قراردادهاست و هیچ جای نگرانی ندارد، اگر مبلغ قراردادتان به‌دست دوستان صفر هم شده باشد، اصلاً غصه این مسئله را نخورید، من آدم متعهدی هستم و حرفی که اول به شما زده شده، همان را انجام می‌دهم، اگر دستی تو مبلغ برده شده باشد، قطعاً این موضوع را رفع می‌کنیم، ما اولین‌بار است که با چنین مشکلاتی روبه‌رو می‌شویم.

وی در پایان از همه بازیکنان خواست تا به حواشی و صحبت‌های بیرونی توجه نکنند و اظهار کرد: اگر دشمنان‌تان ۴ نفر بودند اما الان تعداشان خیلی بیشتر از این‌ها شده؛ عده‌ای قصد دارند با روح و روان شما کار ‌کنند اما شما زرنگ باشید، تمرکزتان را بالا ببرید و تمام سعی‌تان را بر انجام وظایف‌تان بگذارید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ojpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش مالک باشگاه نساجی به خبر استعفای نکونام

مهدی عبدی: می‌توانستیم بازی را پرگل ببریم
اختصاصی/ هافبک خیبر مطرح کرد؛