تاریخ انتشار: 1397/10/20 17:59
کد خبر: 114352

مجیدی را «مربی- بازیکن» کنید!

انتشار تصاویر پا به توپ شدن فرهاد مجیدی در تمرین روز گذشته استقلال، به سرعت نور در فضای مجازی چرخید.
مجیدی را «مربی- بازیکن» کنید!

مجیدی که به یاد روز‌های اوجش، در تمرین استقلال با توپ حرکات تکنیکی و سرعتی انجام می‌داد حسابی طرفداران تیمش را سر ذوق آورد! بلافاصله پس از این اتفاق بود که پیام‌های سرشار از آه و افسوس (!) طرفداران استقلال بابت خداحافظی زودهنگام این ستاره محبوب‌شان به سوی باشگاه استقلال سرازیر شد. خیلی‌ها معتقد بودند فرهاد همین الان هم از بسیاری از مهاجمان شاغل در لیگ برتر آماده‌تر است. آن‌ها که هفته پیش گلزنی‌های رضا عنایتی در دیدار پیشکسوتان سرخابی با رسانه‌های ورزشی را دیده بودند مشابه این حرف‌ها را درباره رضا عنایتی هم می‌زدند.

فرهاد مجیدی با این فوتبال چشم‌نواز به شدت دل طرفداران استقلال را برد و آن‌ها را وادار کرد تا با کامنت گذاشتن در کانال‌های طرفداری یا برای مسئولان باشگاه در صفحات مربوط به استقلال، از شفر تقاضا کنند به جای جذب مهاجمان بی‌کیفیت، از فرهاد مجیدی دعوت کند تا همزمان «مربی- بازیکن» باشد و هر زمان استقلال به مهاجم گلزن نیاز داشت او را به میدان بفرستد!

تقاضایی احساسی که نشان از شرایط بد این تیم در خط حمله داشت و مشخص می‌کرد آمار کم گلزنی مهاجمان استقلال در نیم‌فصل اول لیگ هجدهم تا چه حد آن‌ها را عذاب داده است. از طرفی مسئولان باشگاه هم هنوز نتوانسته‌اند بازیکنی در این پست جایگزین الحاجی گرو کنند!

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39o6xe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرهاد مجیدی کنار وینفرد شفر می‌نشیند ؟!