تاریخ انتشار: 1397/10/23 18:06
کد خبر: 114015

تمرین یک ساعته شاگردان برانکو برای بازی با حریف بلژیکی

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین نوبت صبح یکشنبه را از ساعت 10 و به مدت 60 دقیقه انجام داد تا آماده بازی دوستانه بعدازظهر شود.
تمرین یک ساعته شاگردان برانکو برای بازی با حریف بلژیکی

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در برنامه اعلام شده قبلی، امروز یکشنبه 23 دی ماه 1397 دو جلسه تمرینی متفاوت را پیش رو داشتند. قرمزپوشان در نوبت صبح تمرین کردند و بعدازظهر در دیداری دوستانه به میدان می‌روند.

برانکو ایوانکوویچ پیش از آغاز تمرین، به بازیکنان اعلام کرد که تمرین صبح به مدت یک ساعت خواهد بود تا بازیکنان در نوبت بعدازظهر در برابر تیم اوپن بلژیک در دیداری دوستانه به میدان بروند.

بازیکنان ابتدا زیر نظر مارکو استیلینوویچ به گرم کردن در چهار آیتم مختلف روی آوردند. فوتبال هدفمند در دو گروه، بخش بعدی تمرین بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

سپس بازیکنان به برنامه‌های تاکتیکی شامل؛ ارسال از جناحین، ضربه به سمت دروازه، دفع و حفظ توپ پرداخته و ضربات ایستگاهی و کرنر را در دستور کار قرار دادند.

پایان بخش تمرین صبح امروز، سرد کردن بدن‌ها بود که بازیکنان پس از آن، راهی هتل محل اقامت خود شدند تا بعد از صرف ناهار و استراحت، آماده دیدار تدارکاتی بعدازظهر شوند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار دوستانه خود در اردوی دوحه قطر، عصر امروز یکشنبه به مصاف تیم اوپن بلژیک می‌روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ob7wv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور مهاجم جدید پرسپولیس در تمرینات + عکس