تاریخ انتشار: 1397/11/19 18:37
کد خبر: 110773

تیم های خوزستانی در نخستین هفته خوش شانس نبودند

تیم های استان خوزستان در هفته نخست نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر هیچ بردی به دست نیاوردند.

پس از وقفه ای طولانی، رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران وارد نیم فصل دوم شد. هفته شانزدهم لیگ برتر یک ویژگی عجیب داشت و آن هم گل نزدن 10 تیم بود. در این هفته فقط تیم های استقلال، تراکتورسازی، پرسپولیس، ماشین سازی، سپیدرود و سایپا موفق شدند دروازه حریفان خود را باز کنند و سایر تیم ها در گلزنی ناکام بودند.

از اسامی فوق پیداست که چهار نماینده استان خوزستان هم در بین تیم های ناموفق هفته در امر گلزنی جای دارند. اولین نماینده خوزستان در این هفته استقلال بود که در خانه خود مقابل ماشین سازی متحمل شکست شد و شرایط بدتری را نسبت به قبل تجربه کرد.

دومین تیم خوزستانی که در این هفته به میدان رفت، فولاد بود. شاگردان افشین قطبی هم در خانه پارس جنوبی نتوانستند گلی بزنند و تنها با یک تساوی این شهر را ترک کردند.

پس از این تیم ها، نوبت به صنعت نفت رسید. آبادانی ها نیم فصل دوم را با میزبانی از سپاهان مدعی شروع کردند و در پایان به یک تساوی بدون گل رسیدند.

چهارمین نماینده خوزستان هم نفت مسجد سلیمان بود که در دیدار سخت خود مقابل تراکتورسازی شکست سنگین سه بر صفر را متحمل شد و برای هفته های بعدی تحت فشار قرار گرفت.

بدین ترتیب 4 بازی خوزستانی ها در هفته شانزدهم لیگ برتر تنها 2 تساوی به همراه داشت و تیم های این استان بدون اینکه گلی به ثمر برسانند، 5 گل از حریفان خود دریافت کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kq8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپیدرود 2 - سایپا 2؛ جدال پرگل جادوگر و شهریار بدون برنده