تاریخ انتشار: 1397/11/19 23:39
کد خبر: 110745

خالد شفیعی: به وقتش درخصوص طلبم از تراکتورسازی حرف میزنم

خالد شفیعی معتقد است سپیدرود دیگر آن تیم نیم فصل اول نیست و بازی آسانی برابر این تیم ندارند.
خالد شفیعی: به وقتش درخصوص طلبم از تراکتورسازی حرف میزنم

خالد شفیعی مدافع تیم فوتبال سپاهان در مورد دیدار سپاهان برابر صنعت نفت آبادان که با تساوی بدون گل خاتمه یافت و این موضوع که سایر مدعیان موفق به کسب پیروزی شدند،در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی در نیم فصل داشتیم و بازی های دوستانه بسیار خوبی هم به خصوص در ترکیه انجام دادیم. همه چیز خیلی خوب پیش رفت؛ مهیای بازی بودیم. بچه ها هم مقابل صنعت نفت خوب کار کردند و اگر بیشتر دقت می کردند بهتر می توانستند استفاده کنند. سه امتیاز مهم را از دست دادیم که باید در بازی های بعدی جبران کنیم.

شفیعی که در لیست سپاهان برای دیدار برابر صنعت نفت حضور نداشت، در رابطه با این موضوع می گوید: کادر فنی صلاح دیدند که در این بازی نباشم و موضوع خاصی نبود.

مدافع سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا نام او هم در لیست خروجی سپاهان بوده یا خیر و خداحافظی حسین پاپی از تیم بیان کرد: نه اصلا همچین صحبتی نبوده است. حسین پاپی به نوعی شناسنامه این باشگاه محسوب می شود. حسین آقا بزرگ تیم ماست. مسلما تمام بازیکنان و کسانی که از نزدیک او را می شناسند ناراحت شدند که از کنار ما رفت. به شخصه او را دوست دارم و واقعا انسان بسیار خوبی از نظر شخصیتی و فنی است.

مدافع فصل گذشته اف سی سئول و ذوب آهن در مورد خریدهای جدید طلایی پوشان هم اظهار داشت: در چندین پست نیاز به تقویت بود و می خواستند نتیجه گیری بهتر بشود. نفرات خوبی جذب شده اند و امیدوارم کمک کنند تا به هدفی که در نظر گرفته ایم دست پیدا کنیم.

شفیعی در مورد دیدار برگشت برابر سپیدرود که در دیدار رفت با نتیجه پر گل 6 بر 1 موفق به شکست آن شدند، اضافه کرد: مسلما بین بازی های رفت و برگشت تفاوت هایی هست. به مراتب بازی ها سخت تر است. سپیدرود آن تیمی نیست که ما نیم فصل اول با آنها بازی کردیم. مقابل سایپا که تیم بسیار خوبی است، دیدید چطور بازی کردند و این بازی هم خیلی سخت است. بازی آسانی نداریم و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم و به هدفمان برسیم.

مدافع میانی سپاهان در مورد شرایط بدنی خود افزود: در ابتدای نیم فصل اول مصدومیتی از بازی های آسیایی مقابل استقلال داشتم ولی خدا را شکر الان خوب هستم و گوش شیطان کر وضعیت خوبی دارم.

بازیکن سابق تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا مطالبات خود را از باشگاه تراکتورسازی دریافت کرده یا خیر، گفت: هنوز نداده اند. الان دوست ندارم در این رابطه صحبت کنم ولی به وقتش حرف می زنم. بالاخره الان یک انسان خیلی بزرگ همه کاره تراکتور است.

در نهایت سوال پایانی ما در مورد این بود که در جام ملت های آسیا هم شاهد پرتاب اوت از سوی بازیکنان تیم ملی به عنوان یک تاکتیک بودیم که شفیعی اینگونه پاسخ داد: خب وقتی یک تاکتیکی داشته باشی که بتوانی با آن تیم حریف را تحت فشار قرار دهی، کدام مربی عاقلی است که این کار را نکند. در تیم ما هم این قابلیت وجود دارد. اگر توجه کنید در لیگ اسپانیا، در لیگ جزیره، در استقلال، پرسپولیس، تیم ما، سپیدرود، پارس جنوبی جم و تیم های دیگر هم این موضوع دیده می شود. فقط فرق این تیم ها این است که بازیکنانی که اوت  می اندازند، دوسه متر کمتر یا بیشتر پرتاب می کنند. حرف ها و انتقاداتی هم که گاها وجود دارد، نخ نما هست و بیشتر این صحبت ها به دلیل عدم نتیجه گیری آن تیم ها است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xg79p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراف سرمربی ژاپن: قطر از ما قویتر بود

خط حمله قطر در صدر و ایران در رده دوم زهردارترین‌ها
آمار جام ملت های آسیا در پایان دور گروهی؛