تاریخ انتشار: 1397/11/20 14:02
کد خبر: 110697

عرب: در باشگاه پرسپولیس نمی‌شود چیزی را پنهان کرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: حوزه مالی ما کاملاً شیشه‌ای است و در پرسپولیس نمی‌شود چیزی را پنهان کرد.
 عرب: در باشگاه پرسپولیس نمی‌شود چیزی را پنهان کرد

ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه، گفت: من دو روز پیش با آقای برانکو صحبت کردم و گفتم اگر نیاز به جذب بازیکنی است به ما اعلام کند تا بازیکن جدید را جذب کنیم اما او گفت که لیست ما بسته شده و نیاز به جذب بازیکن نیست. 

وی درباره معرفی اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هم افزود: نفرات عضو هیأت مدیره را نمی‌دانم که چه کسانی هستند اما وزیر ورزش و جوانان گفته بود که تا آخر هفته نام اعضای هیأت مدیره معرفی خواهد شد که به تعطیلات آخر هفته خوردیم و از طرف دیگر آقای سلطانی‌فر سفرهای استانی به مناسبت دهه مبارک فجر داشت و در خارج از تهران حضور داشت و به همین دلیل فرصت نهایی کردن نام اعضای هیأت مدیره نشد اما فکر می‌کنم تا چند روز آینده نام این نفرات اعلام شود. 

عرب که با رادیو جوان صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سؤال که آیا شما هم مثل فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال حکم مدیرعاملی دریافت خواهید کرد، تصریح کرد: این مسأله در دست وزیر ورزش است و باید دید که چه تصمیمی گرفته می‌شود اما به هر حال من اطلاع دقیقی از این مسأله ندارم و این موضوع در حیطه اختیارات وزیر محترم ورزش و جوانان است. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره نحوه گرفتن پاداش لیگ قهرمانان آسیا افزود: ما در گرفتن این پاداش مشکل داشتیم چرا که قبلاً هر سه نفر، نفری 150 هزار دلار می‌توانستند با خود پول بیاورند و بعد از آن صحبت ماهی از 300 هزار دلار شد تا به ما پرداخت کنند که این اتفاق هم رخ نداد. سپس به ما اعلام شد که حساب ارزی معرفی کنید اما ما به خاطر تحریم‌ها حساب ارزی نداشتیم تا اینکه در نهایت سفارت ایران در مالزی را معرفی کردیم و به همین دلیل به ازای هر روز کاری 500 هزار رینگت مالزی به ما پرداخت می‌شود که حدود روزی یک میلیارد و 200 - 300 میلیون تومان می‌شود. از طرف دیگر به دلیل تعطیلات ما در ایران و تعطیلات کشور مالزی و همین‌طور تقارن با عید چینی کار سختی برای گرفتن این پول داشتیم اما در نهایت اواخر هفته قبل ما پارت آخر این پول را گرفتیم البته از قبل مقداری هزینه کرده بودیم و در فینال لیگ قهرمانان آسیا و پاداش‌هایی به بازیکنان این پول مصرف شده بود. همچنین بخشی از هزینه‌های جاری را از این پول صرف کرده بودیم اما در نهایت مبلغی ماند و قرار شد پس از تشکیل کمیته انضباطی جرائم را از آن کم کنند و مابقی این پول را به ما بدهند. فکر می‌کنم حدود 425 هزار دلار باقی‌مانده که باید این پول به حساب سفارت ایران در مالزی واریز شود و باز هم به همان طریق این پول را تحویل بگیریم. 

وی در خصوص اینکه در فضای مجازی عنوان می‌شود اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس به استقلالی‌ها بیشتر پول می‌دهد، گفت: ما در باشگاه کمیته پایش قرارداد داریم و تصمیماتمان را بر اساس خردجمعی می‌گیریم و همه چیز بر اساس قرارداد اجرایی می‌شود. به هر حال در جریان کار اسپانسری همیشه اختلاف‌نظرهایی وجود دارد که قطعاً قابل حل است. اول باید دید که استقلال چقدر پول گرفته و من نمی‌دانم که آنها چقدر پول گرفتند و به همین دلیل در این زمینه اظهارنظر هم نمی‌کنم اما مطمئناً اگر موضوعی هم باشد با اسپانسر گفت‌وگو کرده و آن را حل و فصل می‌کنیم. حوزه مالی در باشگاه پرسپولیس شیشه‌ای است و در این باشگاه نمی‌شود چیزی را پنهان کرد. ما باید شرایط مالی را مدیریت کنیم همانطور که درآمدهایمان را مدیریت می‌کنیم. 

عرب در خصوص اتفاقاتی که درباره سوپرجام هنوز ادامه دارد و گفته می‌شود جلسه‌ای در این باره برگزار خواهد شد افزود: کمیته انضباطی و کمیته استیناف رأی این بازی را 3 بر صفر به سود ما اعلام کردند اما استقلالی‌ها در این باره درخواست استیناف کردند و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این خصوص مورد سؤال هستند چرا که باشگاه نقشی در برگزاری بازی ندارد و به ما می‌گویند که بازی کنیم و ما هم بازی می‌کنیم همان‌طور که تا شب عید 10 بازی داریم که 2 بازی آسیایی هم در آن وجود دارد. به هر حال ما هم به این جلسه دعوت شدیم اما قبلاً دفاعیاتمان را داده‌ایم. با این همه جلسه استماع برای ما در نظر گرفته‌اند و ما هم در این جلسه شرکت خواهیم کرد و هواداران بدانند که این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا حقی از باشگاه پرسپولیس ضایع نشود. هواداران بدانند که ما این موضوع را پیگیر هستیم و به همین دلیل حضور در این جلسه را پذیرفتیم و با نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال آنجا می‌رویم تا از حق باشگاه خودمان دفاع کنیم. به هر حال بازی پرسپولیس و استقلال یک بازی معمولی نیست که شما شب قبل برای آن برنامه‌ریزی کنید بلکه هر تیم در این بازی 50 هزار تماشاگر دارد و اگر تماشاگران به ورزشگاه بیایند و بازی انجام نشود و تیمی نیاید آن جمعیت بحران امنیتی ایجاد می‌کنند. این نظر درستی است که باید در شورای تأمین این موضوع بررسی شود. آن زمان گفتند که استقلال ترکیه بوده اما با این حال آنچه به ما مربوط می‌شود این است که نمایندگانمان را معرفی کردیم تا در این جلسه حضور داشته باشند و زمان جلسه استماع را هم پذیرفتیم تا از حقوق باشگاه دفاع کنیم. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kqo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام زمان خروج برانکو و دستیارانش از ایران