تاریخ انتشار: 1397/11/21 15:26
اختصاصی فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 110583

خیز اسماعیلی به سوی عالیشاه؛ جنگ جذاب بین آبی ها و سرخ های پایتخت + جدول بهترین پاسورها

فرشید اسماعیلی با چهار پاس گل به امید عالیشاه نزدیک تر شد و به جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر مروری خواهیم کرد.
خیز اسماعیلی به سوی عالیشاه؛ جنگ جذاب بین آبی ها و سرخ های پایتخت + جدول بهترین پاسورها

 در هفته ای که استقلال با اقتدار برابر پیکان ظاهر شد فرشید اسماعیلی نقش بسزایی در این اقتدار آبی پوشان داشت. هافبک جوان استقلال در این دیدار موفق به ثبت یک پاس گل شد تا شمار پاس گل های خود را به عدد چهار برساند و تنها یک پاس گل با صدر جدول فاصله داشته باشد.

رقابت در بین پاسورهای لیگ برتر بیش تر از جدال گلزنان این رقابت‌ها داغ است. در رده دوم جدول بهترین پاسورها فرشید اسماعیلی تنها نیست و در کنار آن می توان سعید آقایی و مهرداد محمدی از سپاهان، احسان حاج صفی از تراکتورسازی، مهدی مومنی از پیکان و حسن بیت سعید به چشم می خورد.

در بالاتر اگر نگاهی کنیم اسم امید عالیشاه، محمد قاسمی نژاد و محمد کریمی را می بینیم. عالیشاه و رقبا به دنبال فاصله انداختن با رده دوم جدول هستند و در مقابل فرشید اسماعیلی و حریفان نیز سعی در این دارند هرچه بهتر کار کنند تا خودشان را بالاتر از سایر رقبا ببینند.  

نکته قابل توجه در جدول پاسورهای لیگ برتر این است که چشم ما به سه لازیکن از تیم سپاهان خورده، یکی از آنها صدر نشین است و دو بازیکن دیگر در تعقیب بالانشینان می باشند. محمد کریمی بازیکن موفق سپاهان با پنچ پاس گل در صدر جدول بهترین پاسور های لیگ برتر جا خوش کرده و همچنین سعید آقایی و مهرداد محمدی دیگر سپاهانی جدول هستند که تنها چهار پاس گل به ثبت رسانده اند‌.

photo_2019-02-10_13-46-28

نویسنده: اسماعیل بابائی دوست

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxddv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی تیم‌های سقوط‌کننده؛ جنگ و صلح در جنوب