تاریخ انتشار: 1397/11/22 00:08
کد خبر: 110532

قهرمانی تاجی های پیکان نشین با رانندگی شاه فرهاد!

فرهاد مجیدی هر موقع که به استقلال برگشته در اولین بازی خود برابر پیکان قرار گرفته است که موفق به برد در تمام آن دیدارها شده و در آخر فصل استقلال نیز به قهرمانی رسیده است.
قهرمانی تاجی های پیکان نشین با رانندگی شاه فرهاد!

نیم فصل دوم رقابت هاى لیگ برتر به بهترین شکل ممکن براى آبى هاى تهران آغاز شد. در دیدار استقلال و پیکان تیم آبی پوشان موفق شدند در یک بازى خارج از خانه تیم پیکان را با نتیجه 4 بر 0 شکست دهند و رداى مدعى بودن در این فصل را بپوشند.

نکته قابل توجه دیگر حضور فرهاد مجیدى روى نیمکت این تیم براى اولین بار در قامت یک مربى بود که بسیار براى تیمش خوش یمن بود. مجیدى که محبوبیت بسیارى نزد هواداران دارد براى سومین بار است که به تیم استقلال بازگشته است و جالب اینجاست که بازى با پیکان نقطه شروع تمام بازگشت هاى وى بوده است.

اولین بار مرداد ٧٩، بازگشت از راپیدوین به استقلال با بازى مقابل پیکان که 4 بر 1 به برترى استقلال انجامید و آبی‌ها در پایان فصل قهرمان شدند.

مرتبه دوم بهمن ٩١، بازگشت فرهاد مقابل پیکان که با برترى 3 بر 0 استقلال همراه شد و آبی‌ها قهرمان لیگ دوازدهم شدند و این بار نیز بهمن ٩٧، استقلال چهار پیکان صفر. حال باید دید استقلال دوباره با بازگشت فرهاد قهرمان مى شود یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewrlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امتناع کاپیتان استقلال از برخورد با مربی پیشین