تاریخ انتشار: 1397/11/22 10:06
کد خبر: 110518

پرسپولیس زمان خوبی چک خورد!

پیشکسوت پرسپولیس، گفت: پرسپولیس اگر می‌خواهد که امسال هم قهرمان شود معتقدم زمان خوبی چک خورد.
پرسپولیس زمان خوبی چک خورد!

نیما نکیسا، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار، گفت: پرسپولیس نتوانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد. اتفاقات اول بازی شرایط را برای قرمزها سخت کرد. معتقدم تیم داوری دیگری اگر بود این اتفاقات پیش نمی‌آمد.

وی ادامه داد: به نظر من فولاد تیم بهتری بود. عملکرد بهتری هم نسبت به پرسپولیس داشت. بهترین آکادمی کشور از آن تیم فوتبال فولاد است. بعضی از رفتارها مناسب نیست. تیمی که با نور موبایل در رختکن لباس می‌پوشد دچار استرس می‌شود. پرسپولیس اگر می‌خواهد که امسال هم قهرمان شود معتقدم زمان خوبی چک خورد.

نکیسا با تاکید بر اینکه پرسپولیس در دیدار با فولاد عملکرد خوبی داشت، اضافه کرد: بشار رسن باید از همان ابتدا در ترکیب تیم قرار می‌گرفت. برانکو مربی بسیار خوبی است. این مربی توانسته بود تیم را از رده 14 جدول به رده دوم با و توانایی‌های برانکو در تیم پرسپولیس ثابت شده است.

وی با اشاره به اینکه لیگ پویا و بسیار خوبی داریم، افزود: اکثر تیم‌ها در لیگ هجدهم رقیب هستند و این نشان دهنده پویایی لیگ است. همه تیم‌ها سرمایه گذاری کردند تا به عنوان قهرمانی برسند. لیگ بسیار جذابی شده است اما معتقدم با توجه به پتانسیل‌هایی که پرسپولیس دارد قطعا قهرمان لیگ می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد بیرانوند، گفت: این دروازه‌بان در این بازی عملکرد خوبی نداشت زیرا اتفاقاتی که اول بازی رخ داد باعث شد تا تمرکز این سنگربان از بین برود. بیرانوند بازیکن بسیار خونسردی است اما اتفاقات بازی به شکلی شد که کنترلش را از دست داد و پایان نیمه نخست به سمت داور رفت و اعتراض شدیدی کرد.با یک بازی نمی‌توانیم عملکرد بیرانوند را زیر سوال ببریم. امیدوارم در ادامه پرسپولیس با برد مقابل حریفان قهرمان لیگ شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqxn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پرسپولیسی‌ها از جایگاه استقلال ناراحتند/ دربی زمان جذابی است!