تاریخ انتشار: 1397/11/22 12:41
کد خبر: 110499

سروش نتوانست پاسخ فولادی ها را بدهد!

سروش رفیعی ستاره شماره 7 تیم برانکو برخلاف لیگ شانزدهم نتوانست با پیراهن پرسپولیس، با خوشحالی ورزشگاه غدیر را ترک کند.
سروش نتوانست پاسخ فولادی ها را بدهد!

در هفته های ابتدایی نیم فصل دوم، سروش که پس از جنگ و جدال های فراوان کارت پایان خدمتش را از تراکتوری ها گرفته بود، با یک جنجال جدید مواجه شد. مدیران تیم سابق او یعنی فولاد اعتقاد داشتند که این بازیکن یک نیم فصل دیگر با باشگاه خوزستانی قرارداد دارد و انتظار داشتند سروش نیز این ادعا را پذیرفته و راهی فولاد شود. اما رفیعی چنین تصمیمی نداشت و چند ساعت پس از اخذ کارت پایان خدمت، راهی پرسپولیس شد.

همین مناقشه ها، جدال پرسپولیس و فولاد را حساس تر از هر زمان دیگری کرد. پیش از شروع بازی در ورزشگاه غدیر، فولادی ها استقبال گرمی از محسن مسلمان کردند و مسلمان نیز به سوی نیمکت آن ها رفت اما برعکس، رفتار سردی در قبال رفیعی داشتند و او نیز تمایلی به مراسم های ابتدای مسابقه نداشت.

اما در طول مسابقه آن چه رخ داد، به نفع شماره 7 جدید تیم پرسپولیس بود. هافبک بازیساز جدید سرخ ها در زمین همه کاره تیم برانکو بود و در نمایش جذاب تیم پرسپولیس، نقش اصلی را ایفا کرد. ارسال 2 پاس گل باعث شد تا رفیعی در پایان مسابقه برنده دوئل حساس با فولادی ها باشد.

دو سال پس از آن روز، فولاد و رفیعی بار دیگر در میان حساسیت های مختلف در ورزشگاه غدیر به یکدیگر رسیدند. رفیعی که در نیم فصل اول بازیکن فولاد بود، پس از ارائه نمایش های ناامیدکننده در تیم ناآماده فولاد، به نوعی از این تیم کنار گذاشته شد و این اتفاق در حالی رخ داد که هواداران و مدیران باشگاه اعتراض هایی به عملکرد این بازیکن داشتند.

سروش بازهم امیدوار بود در زمین پاسخ فولادی ها را بدهد اما این بار چنین اتفاقی روی داد و تیم فولاد توانست با هدایت افشین قطبی پرسپولیس را شکست دهند. حالا در شبکه های اجتماعی اگرچه نوک پیکان اعتراض سرخ ها به سوی کمیته داوران و کرمانشاهی است، اما سروش هم تا حدی مورد اعتراض هواداران قرار گرفته است.

 شماره 7 تیم پرسپولیس که در لیگ شانزدهم، یکی از عوامل قهرمانی پرسپولیس بود، حالا بار دیگر به این تیم آمده تا با شماره علی پروین، به تیم برانکو کمک کند اما باتوجه به حضور رسن، ترابی، عالیشاه، نعمتی و... باید در هر بازی و هر تمرین بهترین باشد تا از ترکیب کنار نرود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48awpl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام جالب سروش به برانکو هنگام خروج از زمین