تاریخ انتشار: 1397/11/23 00:39
کد خبر: 110404

صادق پور: منتظر دیدن پلانی جدید از فتحی هستیم /در انتظار پرداخت مطالباتم هستم

منتظر پرداخت مطالباتم توسط فتحی هستم. ایشان در روز ورود به باشگاه اعلام کردند تخصص من در رابطه با پرداخت مطالبات معوق و سررسید گذشته است!
صادق پور: منتظر دیدن پلانی جدید از فتحی هستیم /در انتظار پرداخت مطالباتم  هستم

رضا صادق پور عضو اسبق هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت:انتقال ورزشگاه امام رضا (ع)در دوره هیات مدیره ی ما بود، برای باشگاه استقلال، تجهیز منابع جدید خصوصی ،شفافیت مالی، از اولویت های وزیر در هنگام معرفی اعضای هیات مدیره جدید بوده است.

وی افزود: منتظر پرداخت مطالباتم توسط فتحی هستم. ایشان در روز ورود به باشگاه اعلام کردند تخصص من در رابطه با پرداخت مطالبات معوق و سررسید گذشته است!

عضو اسبق هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در ادامه گفت: برای اعضای جدید هیات مدیره آرزوی موفقیت می کنم و ان شااله مصوبه مجلس  انتقال دوره گذر از دولتی به خصوصی را در مدت زمان قانونی تعیین شده  با موفقیت سپری کنند تا منجر  به سوال و استیضاح  توسط نمایندگان مجلس از وزیر نشود.

صادق پور افزود: حسن زمانی می توانست دراجرای بهتر و پیگیرهای موثرتر مصوبه واگذاری استقلال به بخش خصوصی با توجه به مهارتهای ارتباطی و قوانین و مقرارت اصل ۴۴ و روان سازی این مهم نقش مفیدی درهیات مدیره داشته باشد هر چند بررسی و نتیجه گیری وزیر و ناظمی این بوده که این ترکیب هیات مدیره توانایی و دانایی  انتقال از دولتی به خصوصی را دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bye7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صادقپور در یک قدمی استقلال/ قریب و گزینه های دیگر هم مطرح هستند