تاریخ انتشار: 1397/11/23 21:36
کد خبر: 110289

نفت مسجدسلیمان 1 - پارس جنوبی 1؛ مرزبان و تارتار باهم کنار آمدند

در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی جم در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان دو تیم به تساوی 1-1 دست یافتند.
نفت مسجدسلیمان 1 - پارس جنوبی 1؛ مرزبان و تارتار باهم کنار آمدند

دو تیم نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی جم در حالی با قضاوت سیدرضا مهدوی به مصاف یکدیگر رفتند که پارس جنوبی جم با 20 امتیاز در رتبه هفتم و نفت مسجد سلیمان نیز با 15 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند. بازی دقایقی آغاز شده و دو تیم در حال محک زدن یکدیگر هستند.

 در دقیقه 30، ضربه عماد میرجوان را فر عباسی دروازه بان نفت مسجد سلیمان به راحتی مهار کرد. بازی در این 30 دقیقه بیشتر فیزیکی و پرخطا دنبال می شود و سیدرضا مهدوی در این دیدار زیاد در سوت خود دمیده است. در دقیقه 36، پاس دیدنی پاپی، شادکام را در موقعیت تک به تک قرار داد که خروج به موقع رحمان احمدی مانع از گلزنی بازیکنان نفت مسجد سلیمان شد. یک دقیقه بعد ضربه شادکام به شکل خطرناکی از بالای دروازه احمدی به بیرون رفت. بازی در این دقایق بهتر دنبال می شود و تماشاگران نفتی، در حال تشویق بازیکنان خود هستند. پاس های اشتباه از سوی بازیکنان هر دو تیم باعث شده تا بازی سرد و بی روحی را از دو تیم شاهد باشیم. سیدرضا مهدوی یک دقیقه وقت اضافه اعلام می کند.

 در دقایق تلف شده نیمه اول بازیکنان پارس جنوبی صاحب یک ضربه ایستگاهی می شوند که ارسال نقی زاده با ضربه سر بازیکنان پارس همراه بود که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه فر عباسی به بیرون می رود. نیمه اول این بازی کم افت و خیز با تساوی بدون گل به پایان می رسد.

نیمه دوم با سوت سیدرضا مهدوی آغاز می شود. در دقیقه 50، شادکام با نفوذ به محوطه جریمه پارس جنوبی سرنگون می شود که داور بازی نقطه کرنر را نشان می دهد تا اعتراض بازیکنان و هوادارانِ تیم نفت مسجد سلیمان را به همراه داشته باشد.

در دقیقه 52 از اشتباه رحمان محمدی و حامد نورمحمدی می رفت تا شادکام به گل برسد که احمدی به هرشکلی شده توپ را دفع می کند و پس از برخورد با مدافع خودی دچار مصدومیت می شود. بازی دقایقی است که با مصدومیت رحمان احمدی متوقف شده است. در دقیقه 62، از روی پرتاب اوت بازیکنان نفت، در شلوغی محوطه جریمه پارس جنوبی می رفت تا حسینی و نفت به گل برسند که توپ با برخورد به مدافعان پارس جنوبی توپ به کرنر رفت. در دقیقه 63، نفت مسجد سلیمان با ضربه زیبای هیثم هاشمی زاده به گل رسید. بازیکنان پارس جنوبی برای جبران گل خورده به آب و آتش می زنند. پس از دقایقی که بازیکنان پارس توپ را در اختیار داشتند بار دیگر بازیکنان نفت مسجد سلیمان با حمایت هوادارانشان مالک توپ و میدان هستند. در دقایق پایانی بازی، بازیکنان پارس جنوبی خطراتی را روی دروازه نفت پدید می آورند تا بلکه بتوانند بازی را به تساوی بکشانند که بازی خوب کولیبالی در خط دفاع مانع از گلزنی آن ها شده است.

 سیدرضا مهدوی به دلیل مصدومیت رحمان احمدی، 8 دقیقه وقت اضافه را اعلام کرد. فشار حملات بازیکنان پارس جنوبی سبب شد تا آن ها در دقیقه 92 به گل تساوی دست یابند. بازیکنان پارس جم در دقایق پس از این گل نیز به دنبال گل برتری هستند. حملات دو تیم در پایان تغییری در نتیجه بازی به وجود نمی آورد تا با سوت داور بازی، دو تیم به تساوی 1-1 دست یابند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwvgp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نفت مسجدسلیمان - پارس جنوبی؛ مسجدسلیمانی ها در اندیشه پایان دادن به ناکامی